A Packeta, egy népszerű csomagszállító szolgáltatás, az utóbbi hónapokban szorosabb együttműködést alakított ki egy jelentős távol-keleti webáruházzal, ami a csomagmennyiség drasztikus növekedéséhez vezetett. A vállalat a Világgazdaságnak elmondta, hogy a megnövekedett terhelés új kihívások elé állította őket, de mindent megtesznek a megszokott szolgáltatásminőség helyreállításáért.
A Packeta és a Temu közötti együttműködés nemcsak a szállítást, hanem a hazai webkereskedelmet is komolyan érinti. A vállalat hangsúlyozta, hogy csomagautomatáik alacsony százalékánál tapasztaltak kapacitásbeli fennakadásokat. Ennek ellenére, hogy a helyzetet orvosolják, számos fejlesztésbe kezdtek: új futár-alvállalkozókkal szerződtek, bevezették a hétvégi kiszállítást, 75 új csomagautomatát telepítettek, és az összes automatájukat kezelőpanellel látták el a csomagátvétel megkönnyítése érdekében.
Fontos tudni, hogy a postai szolgáltatásokról szóló törvény értelmében, 15 napos késedelmet követően a feladási díjat megtérítik. Ha egy csomag elveszne vagy megsérülne, akkor értékmegjelölés alapján lehetséges a kárrendezés. Ha a feladó nem ad meg értékadatot, akkor maximum 4 ezer forintot térítenek. A Packeta azt is javasolja, hogy a csomag biztosítása rendkívül fontos, hiszen magánszemélyek számára 70 ezer forintig csupán 510 forintért elérhető.
Ezek a lépések segíthetnek a Packetának abban, hogy fenntartja a versenyképességét és javítja a szolgáltatások színvonalát a folyamatosan változó piaci környezetben.