Matrend

cropped matrend magazin.png

Az éttermi mintára történő szervizdíj bevezetése szállodákban egy érdekes lépés lehet. A 2-4 százalékos szervizdíj alacsonyabb, mint a megszokott 10-15 százalék, de még mindig lehetőséget nyújthat a vendégeknek, hogy kifejezzék elégedettségüket a kiszolgálással. Ez az intézkedés hozzájárulhat az iparág támogatásához, és a szállodák számára további bevételt teremthet. Fontos azonban, hogy a szervizdíjra vonatkozó szabályok és elvárások egyértelműek legyenek, és hogy a vendégeket megfelelően tájékoztassák erről a lehetőségről.

A szervizdíj gyakorlatának elterjedtsége és az emberek jattolási szokásai különbözőek lehetnek különböző országokban és kultúrákban. Ezért érdemes mindig megkérdezni a vendégeket, illetve a személyzetet, hogy milyen elvárások vannak a helyi szokásoknak megfelelően. A visszajelzések alapján lehet majd dönteni arról, hogy mennyi szervizdíjat érdemes alkalmazni, és milyen arányban.

https://cdn.jwplayer.com/previews/jDiMrHSo?exp=1695243840&sig=9c2abfc3340b8be97ff407a75d4ff46c

via blikk.hu nyomán /

Facebook hozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük