Skip to content
Matrend – mai hírek és érdekességek
Menu
  • Kezdőlap
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Jogi nyilatkozat
  • Kapcsolat
  • Impresszum
Menu

Megvan Nagy Feró büntetése kijelentése miatt!

Posted on 2025.10.27.

Korábban, a Békemenet során szólították meg Nagy Ferót az újságírók, hogy elmondja a véleményét a nagy visszhangot kiváltó, botrányos ügybe keveredett igazgatóról. Az énekes azonban nem tért ki hosszan a kérdésre, csupán egyetlen mondattal reagált, ami sokaknál kiv/rte a biztosítékot: „Mindenki jól járt, nem?”.
Megszólalt a kormányszóvivő is az ügyben!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Nagyobb utakon is ugyanolyan jól vezethető, és a keskeny alapterület, valamint a meglehetősen kezdetleges felfüggesztés ellenére is jól vezethető és biztonságosan követhető. A kormányzás szépen kiegyensúlyozott és pontosnak érződik, a pehelykönnyű karosszériának köszönhetően pedig meglehetősen fürge is.
De itt a bökkenő. A teszten nem értük el a 76,3 mpg-t. 86 mpg-t igen, és ez magában foglalt némi nagy sebességű autópályán, országúton és városban töltött időt is. Ez a lenyűgöző hatékonyság pusztán annak a ténynek köszönhető, hogy a motor milyen könnyedén képes kezelni az Aygo X súlyát, vagy inkább annak hiányát.

Lehetőségünk volt kipróbálni a GR Sport modellt is, amely a Toyota szerint optimalizált felfüggesztéssel rendelkezik a sportosabb vezetési élmény érdekében. Úgy találtuk, hogy ez nem okozott túl nagy változást az összhatásban, így ha rajongsz a miniatűr GR Yaris dizájnjáért, nincs okod arra, hogy ne nyomd meg a gombot. A csomagtartó is elég apró. Mindössze 231 literes, és az egyrétegű üvegajtónak köszönhetően magas a rakodóperem. A csomagtér azonban változatlan az előző modellhez képest, annak ellenére, hogy egy extra akkumulátorcsomagot kellett beszerelni, ami önmagában is lenyűgöző teljesítmény.
Van még néhány dolog, ami arra emlékeztet, hogy az Aygo egykor sokkal olcsóbban működött, például a nem megfelelő tartású ülések, az apró tárgyaknak szánt rekeszek hiánya a műszerfalban, valamint az ajtók és a belső műanyagok általános gyengesége.
Az ívelt műszerfalon továbbra sincsenek középen elhelyezett szellőzőnyílások, de a Toyota korszerűsítette az infotainment rendszert. Az előző autó régimódi, dupla DIN-es infotainment képernyője helyett a Toyota legújabb 10,5 hüvelykes rendszere található, sokkal nagyobb érintőképernyővel, és könnyen párosítható az Apple CarPlay és az Android Auto rendszerekkel .

Néhány korlátozás ellenére az Aygo X hibrid továbbra is tele van karizmával és bájjal. Az egyetlen dolog, amit figyelembe kell venni, az az ár, amelyet az Egyesült Királyságban még nem erősítettek meg. Ha túl közel áll egy Yaris árához, apró karosszériájának fizikai méretkorlátai miatt nehéz lesz eladni, és más városi autókhoz, mint például a Kia Picanto vagy a Hyundai i10 , képest még mindig egy kicsit kevésbé masszívnak érződik a volán mögött.
De mint küldetésnyilatkozat, amely bizonyítja az egyszerű, alacsony költségű és hatékony belső égésű motorral hajtott autók jelentőségét, az Aygo X Hybrid nagyon meggyőző érveket hoz fel amellett, hogy a modell a legmodernebb technológiát alkalmazza.

Vélemény, hozzászólás? Válasz megszakítása

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Archívum

  • 2025. november
  • 2025. október
  • 2025. szeptember
  • 2025. augusztus
  • 2025. július
  • 2025. június
  • 2025. május

Kategóriák

  • Általános
  • Egyéb
©2025 Matrend – mai hírek és érdekességek | Design: Newspaperly WordPress Theme