A hétvégi adás után egy fiatal pszichológus, Baranyi Dorka engedett bepillantást legbelső érzéseibe: nem tudta szó nélkül hagyni, amit a képernyőn látott. Amikor figyelmes lett egy olyan jelenetre a „Házasság első látásra” című műsorban, ahol úgy érezte, hogy egy férfi szereplő rendszeresen meg/la’/zza és b/nt/lmazza párját – nemcsak párkapcsolati konfliktusként, hanem durva érzelmi és verb/lis tettknt –, azonnal reagált. Nem sokkal később közösségi oldalán erőteljes posztban szólalt fel: számára egyértelmű, hogy amit látott, az nem „dráma a műsor kedvéért”, hanem határátlépés.
MUTATJUJ A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Ezt az egyenes vonalú teljesítménybeli lemaradást tovább súlyosbítja a nyolcfokozatú sebességváltó természete. Elég hatékonyan vált, bár közel sem villámgyorsan, mégis kevés kontrollt kínál a vezetőnek. Például nem lehet „manuális” üzemmódba kapcsolni, és még ha manuálisan is váltunk fel- vagy visszaváltást, akkor is megtörténik a váltás, de szinte azonnal utána a sebességváltó a saját stratégiáját hajtja végre. Ezért a legjobb, ha hagyjuk, hogy a PSE azt tegye, amit akar ebben a tekintetben, úgy bánva vele, mint bármelyik tisztán automata autóval.
Azt is el kell mondani, hogy a speciális Alcon fékpedál pedálja kényelmetlen tapintású, kommunikációja gyenge, és a vészfékezési tesztek során alapértelmezés szerint teljesen a padlóig nyomódott. A fékek legalább nagyon hatékonyak, az 508 PSE-t nagy sebességről abszolút minimális drámával és késedelem nélkül állítják meg.
De itt van az érem másik oldala is: a legdögösebb, kapható Peugeot a való világban is könnyedén és élvezetesen gyors. A trükk az, hogy úgy kell kezelni a hajtásláncot, mintha tisztán elektromos lenne, egysebességes váltóval, mert így is érezhető.
A kettő közül természetesen a hátsó villanymotor az előnyösebb, de ha a jobb lábunk úgy kívánja, az első is csatlakozik hozzá, és együttes erővel az 508 PSE azonnali lendületet és „nyomatékkitöltést” biztosít a sebességváltó által keltett szünetben, miközben a megfelelő fokozatot keresi. A különböző hajtáslánc-elemek be- és kikapcsolásának módja is lenyűgözően kifinomult, így a vezető rendelkezésére áll egy intuitív, érzékeny és észrevehetően erőteljes – bár kissé távolságtartó – hajtáslánc
