100 éve nem látott hőség tart felénk!

A rendkívüli hőséget az Európát elérő afrikai eredetű forró légtömegek és az erős El Niño-hatás kombinációja okozza, amely súlyos következményekkel járhat a lakosság, a mezőgazdaság és az infrastruktúra számára. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Az i10 motorválasztéka egy kicsit zavaró, mivel a legkisebb motor nem feltétlenül a legolcsóbb. Az 68 lóerős 1.0 literes Blue modell például a 84 lóerős 1.2 literes motor fölött helyezkedik el két háromféle kombinált felszereltségi lehetőség közül, mindezt annak köszönhetően, hogy az 1.0 literes háromhengeres Blue modell rengeteg üzemanyag-megtakarító technológiát kínál.
Ha te is az i10 vásárlók többségéhez tartozol, és az 1.2 literes motort választod, akkor élénk teljesítményre számíthatsz a városban. Az i10 ezen motorral jórészt jól teljesít, több erőt és rugalmasságot kínál, mint sok riválisa. Ezzel szemben a háromhengeres 1.0 literes autó egy kicsit feszítettnek és kompromisszumosnak tűnik, miközben az alacsony kibocsátásra törekszik.
A 30-40 mph-os sebességre való gyorsulásnál, ami a városi és falusi közlekedéshez tipikus, az i10 1.2 azonnal élénknek és mozgékonynak tűnik. Ennek részben az az oka, hogy a kuplung könnyed és sima működése, valamint a jól elosztott sebességváltó arányok segítenek. Az i10 városi mozgékonyságának legfőbb oka azonban a váltó működése. Az ötfokozatú váltó váltási útjai jól el vannak találva, és a kar könnyedén, olajozottan mozog.
A 1.2 literes i10 igazi előnye nem annyira a teljesítménymutatókban rejlik, hanem a drámaian javuló finomhangolásban. Üresjáratban alig hallható a motor, és bár teljes gázra pörögni kezd, mindig civilizált módon működik.
Ha autópályára mész, a nagyobb motor előnyei mind a csökkent motorhangban, mind pedig a teljesítmény üdvözítő növekedésében megmutatkoznak. Még mindig messze van attól, hogy gyors legyen – ami minden városi autóra igaz – és a előzéshez előre kell gondolkodni és sok váltást igényel.
A megállás nem okoz problémát. Mivel ez az egyik olyan autó az osztályban, amely körben tárcsafékekkel rendelkezik, és kevesebb, mint egy tonnát kell megállítani, az i10 fékezése több mint megfelelő a feladatra, jó visszajelzéssel, erős fékezéssel és figyelemre méltó ellenállással a fading-gel szemben.
Leave a Comment