28 hónapos börtönt kapott a hírhedt TESCOS nyugdíjas!

Egy 73 éves nyugdíjas férfi most állt a bíróság elé. A tárgyalás során tanúként szólalt meg egy nő, aki a Tesco áruházban vásárolt. Elmondása szerint felfigyelt arra, hogy az idős férfi szokatlanul viselkedik: látta, ahogy guggoló testhelyzetben egy mit sem sejtő nő mögé lopódzik, és a mobiltelefonját úgy helyezi el a nő sz*knyája alá, hogy a kamera felfelé nézzen. A tanú azonnal figyelmeztette a másik nőt, mire a férfi úgy tett, mintha semmi sem történt volna – nyugodtan befejezte a vásárlást, kifizette, amit kellett, majd távozott az üzletből.
ÍGY BUKOTT LE!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Nehezen izgalmas a Mazda 3 teljesítménye. Az alap 1.6-os benzinmotor halk alapjáraton pörög, 6600 rpm-ig emelkedik, mielőtt egy puha motorvédő korlátozó leállítja, és 104 lóereje lehetővé teszi, hogy a Mazda 60 mph-ra 11,3 másodperc alatt gyorsuljon – ami körülbelül ugyanaz, mint amit egy 75 lóerős Vauxhall Astra 1.3 huszonöt évvel ezelőtt produkált.
A legbosszantóbb, hogy a fordulatszám nagyon lassan csökken, amikor elengeded a gázt (ez egy durva módszer az emisszió csökkentésére). Ez, valamint a kuplung bizonytalan kiinduló pontja megnehezíti a folyékony haladást eleinte.
A Mazda 3 egyike azoknak az egyre ritkuló autóknak, ahol nem szükséges megnyomni a kuplungpedált ahhoz, hogy elinduljon. Ez jó hír a kopás szempontjából.
Matt Prior, Editor-at-large
Azonban a motor rendelkezik egyenletes nyomatékeloszlással, így az alacsony sebességnél történő gyorsulás folyamatos, bár aligha nevezhető lendületesnek. Az embernek mégis az az érzése, hogy inkább ösztönözni kell a motort, mintsem élvezettel pörgetni.
A Mazda fő célja a finomhangolás volt a legerősebb dízelmotorral szerelt 3-as modelleknél, és a 2.2 literes egység jól illeszkedik ehhez a programhoz. Igen, ez egy dízelmotor, és van némi zaj az indításnál, de a motor nem tolakodó, amikor nagyobb sebességgel hajtasz, és kényelmesen gördül előre autópálya sebességnél.
A forró MPS modell teljesítménye egy szóval leírható: gyors. Lényegében a turbófeltöltős 2.3 literes, négyhengeres motor ugyanaz, mint korábban, bár frissítve lett, hogy megfeleljen az Euro 5-ös emissziós előírásoknak. Ez 256 lóerőt jelent, így jelentős lökést kínál. Az első és második sebességfokozatban a nyomaték kicsit korlátozott, de ha az MPS-t harmadikba kapcsolod, egy energiahullám borít el 2500 rpm felett. Ez előre lök, majd 6000 rpm-nél kezd el apadni. A korábbi Mazda 3 belső terének elég technikai kinézete volt, nem bőrszerű textúrákkal (kemik műanyagokon), néhány átlátszó gombbal és rengeteg szekvenciálisan villogó fénnyel a hifi vezérléséhez. Az új műszerfal nyugodtabb és ívesebb, a sofőr előtti, párnázott formatervezésű műanyag elem pedig továbbfolyik az eszközkészlet mögé.
Leave a Comment