A Volánbusz hálózatában jelentős fejlesztések zajlanak, amelyek az idősebb utasokat is pozitívan érinthetik.
MUTATJUK HOGY MI VÁRHATÓ!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
Ez is érdekelhet:
A Renault Pulsar választékában valóban két jól ismert motortípus található: a 1,2 literes benzines turbómotor (DIG-T, 115 LE) és a megbízható 1,5 literes dCi dízelmotor 110 lóerővel. A benzines változatnál választhatunk kézi váltót, míg az automatára vágyóknak a Nissan által fejlesztett X-tronic CVT váltó kínálkozik. Ez utóbbinál a nyomatékot egy kicsit csökkentették (190 Nm helyett 165 Nm), és az egész váltórendszert úgy alakították ki, hogy az régebbi Nissan modellekhez hasonlóan egy hidrodinamikus nyomatékváltóval egészítse ki a szíjas CVT-t.
A CVT váltók híresek a fokozatmentes működésükről, de a Pulsar esetében egy specifikus, európai stílusú szoftverrel is ellátták, ami valószínűleg a motorforgatás nélküli, simább működést célozza. Bár a Pulsarhoz más típusú szoftver van, mint a korábbi modellekhez, az érzékelhető különbségek és finomhangolások segíthetnek egy még inkább vezetőbarát, kényelmesebb élmény kialakításában.
Ez a kombináció tökéletes lehet azoknak, akik szeretik a kényelmes, sima vezetési élményt, miközben praktikus és gazdaságos autót keresnek.
Leave a Comment