72 órás vészhelyzeti túlélőcsomagot vezetnek be!

Az Európai Bizottság szerdán harmincpontos intézkedési tervet mutatott be, amelynek célja, hogy az EU tagállamai hatékonyabban készüljenek fel különböző krízishelyzetekre – legyen szó természeti csapásokról vagy emberi tevékenységből fakadó válságokról. Ez lényegében azt jelenti, hogy minden háztartásnak rendelkeznie kellene egy 72 órás túlélőcsomaggal.
ENNEK MINDENKÉPPEN KELL LENNI OTTHON!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Ghibli három motorral és két hajtáslánccal érhető el, a sorozat az alapváltozattal kezdődik, amely egy hátsókerék-hajtású, 3,0 literes benzin V6-os, twin-turbo motorral rendelkezik, amely 345 lóerőt ad le.
E fölött található a Ghibli S, amely ugyanazt a 404 lóerős twin-turbo V6-ot kínálja, amelyet nemrégiben mutattak be a Maserati Quattroporte modellben. Ez a motor hátsó- vagy összkerékhajtással elérhető, bár sajnos az összkerékhajtás nem lesz elérhető az Egyesült Királyságban.
A legkülönlegesebb ajánlat, Maserati kontextusban, egy 271 lóerős, 3,0 literes V6-os turbódízel motor, amely kulcsfontosságú fegyver, ha a Modenai márka el akarja érni, hogy évi 50 000 eladott példányra növelje az eladásait a jelenlegi 10 000 alatti számról.
Minden Ghibli nyolcfokozatú, váltófüles ZF váltóval, többkaros hátsó felfüggesztéssel és dupla keresztlengőkaros első felfüggesztéssel, Maserati elektronikus vezérlésű Skyhook lengéscsillapítókkal, korlátozott csúszású differenciálművel, Brembo fékekkel és hidraulikusan támogatott kormányművel rendelkezik. Mindezek mellett mindegyik modell 50%-os elülső és 50%-os hátsó súlyelosztással, valamint 50 kg-mal könnyebb a Quattroporténál, és 0,31-es légellenállási együtthatóval bír.
Tudjuk, hogy a nagyobb Quattroportében a V6-os motor élénk, sima és karakteres módon teljesít. A Ghibli esetében ez valószínűleg egy ésszerű és kielégítő választás lesz.
A „megfelelő” szó biztosan nem illik egy Maserati leírásához, de úgy tűnik, hogy ez a legjobb kifejezés a dízel Ghibli teljesítményére, mind szubjektív, mind objektív értelemben.
Az autó gyorsulása teljesen átlagos lenne a kategóriájában, ha BMW vagy Mercedes emblémát viselne. Valójában lassabb 100 mph-ra, mint a CLS 350 CDI vagy a BMW 530d, nem beszélve a 535d-ről, amely a legközelebbi riválisa, és nem gyorsabb, mint az Audi A7 3.0 TDI. Elfogadható egy Maseratinál a 0-60 mph 6,5 másodperc alatt, és a 0-100 mph idő 17,2 másodperc? Mi azt mondanánk, hogy igen, de egy Volkswagen Golf GTI is hasonló időt fut mindkét mérésnél.
A motor elég kulturált, amíg nem követed el azt a hibát, hogy megnyomod a Sport gombot, ami egy durva és kavicsos hangot ad neki, de további teljesítményt nem. A megoldás a váltóban rejlik, amely a Ghibliben olyan kiváló, mint bármely más alkalmazásban. Sőt, jobb, mivel ha manuálisan váltasz a kiválasztóval a váltófülek helyett, akkor a lefelé váltáshoz nyomni kell, és felfelé váltáshoz húzni, ami pontosan így kell, hogy legyen.
Leave a Comment