Vasvári Vivien, aki jelenleg a negyedik gyermekét várja, a közösségi médiában osztotta meg a császármetszésről alkotott véleményét: „Mindegyik gyermekemet természetes úton szültem, és most is ezt szeretném. Fel sem merül bennem, hogy császármetszést válasszak, csak ha valamilyen komplikáció lépne fel. Életem során mindig harcoltam mindenért, így a szülés során is küzdök a gyermekemért; minden fájdalom megéri, hogy a karjaimban tarthassam.
SOK ANYÁNÁL VERTE KI EZZEL A BIZTOSÍTÉKOT! ÍGY VÁGTAK VISSZA VIVIENNEK:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
Ez is érdekelhet:
A Citroën DS3 2010-ben debütált, és gyorsan lenyűgözte a közönséget, hiszen egy igazán impozáns kisautó lett belőle. A kínálat kezdetben 1,4 és 1,6 literes benzinmotorokkal indult (95, 120 és turbós változatban 156 lóerővel), emellett 1,6 literes HDI dízelmotor is elérhető volt, 90 és 110 lóerővel. Később csatlakoztak a 1,2 literes, háromhengeres benzines motorok, amelyek végül teljesen felváltották az 1,4-es változatot, miközben az 1,6-os turbós változat 165 lóerőre erősödött. Bár bármelyik motortípust választotta is valaki, a lényegét tekintve ugyanazt a kellemes kisautót kapta. A C3 platformjára épített, ám annál szűkebb és kizárólag háromajtós változat egy stílusos, jól vezethető, prémium érzést nyújtó kisautó lett, amely könnyedén versenytársa lehetett a korabeli Mini Coopernek. Különösen emlékezetes volt 2011-ben a DS3 Racing, amely 207 lóerővel debütált, és a DS3 WRC-vel Sebastian Loeb megnyerte a 2011-es és 2012-es rali világbajnokságot is.
Leave a Comment