Ahogy korábban is beszámoltunk, Dudás Miki apja hónapokig kómában volt, miután tavaly augusztus végén b/ntalmazta őt egy bokszolókból álló csoport. A család apja és Miki félreértést próbált tisztázni, amikor egy budapesti benzinkútnál megtámadták őket. Miki apja olyan súlyos ütéseket kapott, az állapotából sosem tért magához, és február elején, a hosszú hónapok után, végleg feladta a harcot.
A BONYODALMAK AZONBAN MÉG NEM ÉRTEK VÉGET:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
Ez is érdekelhet:
A hatótáv mellett a menetdinamikát is sikerült egy kicsit javítani, bár ez a Leaf számára nem annyira kulcsfontosságú szempont. Az 1,7 tonnás tömeg mozgatásához a 217 lóerő és 340 Nm nyomaték bőségesen elegendő, és az autó súlyát szinte egyáltalán nem érzékelni. Mint a legtöbb elektromos autónál, a Leaf sem a végsebesség vagy a gyorsulás terén kiemelkedő, hiszen 154 km/órás végsebességgel rendelkezik. Sokkal inkább a gyors, ülésbe préselő gyorsulások és a dinamikus belépések a jellemzőek, köszönhetően az azonnali nyomatéknak. Emellett az akkumulátor a padló alatt található, így az autó meglepően agilis a kanyarokban, annak ellenére, hogy a karosszéria nem ezt sugallja. Bár nem beszélhetünk sokkoló gyorsulásról – 6,9 másodperc alatt éri el a 100 km/h-t –, a teljesítménye egyáltalán nem lassú, és a kanyargós utakon kifejezetten élvezet vezetni, mindezt szinte teljes csendben.
Leave a Comment