Reagált az RTL Nagy Ervin kirúgására!

Nagy Ervin az utóbbi időszakban nem kapott új szerepeket sem az RTL tévécsatornán, sem a műsorokban, sem a sorozatokban. Nagy Ervinnel, aki az egyik első művész volt, aki szerepet vállalt Magyar Péter, majd a Tisza Párt kampányában.
MOST MÁR NINCS MUNKÁJA! ITT VANNAK A RÉSZLETEK – ÉS AZ RTL IS REAGÁLT:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A 50 kilóval könnyebb ötajtós modellhez mindhárom kipróbált hajtáslánc jól illeszkedett, bár a két legkritikusabb verziót, a 110 lóerős, kézi váltós benzinest, és a 130 lóerős, automata benzinest nem teszteltük. A 130 lóerős kézi váltós változat kellemes választásnak tűnt, amennyiben nem valaki sportos vezetési élményre vágyik, mivel a váltó nem igazán kedvez a gyors váltásoknak. Ugyanez igaz az automata változatra is, amelynél inkább a kormány mögötti fülekkel veszi át az irányítást az ember. A nagyobb nyomatékot biztosító villanymotor miatt a hibrid változat inkább a sportos vezetési igényeket szolgálja ki, legalábbis így érezhető, mivel a menetteljesítményekről konkrét adatok egyelőre nem állnak rendelkezésre. A váltók inkább a kényelmet helyezik előtérbe, mintsem a sportosságot, a futómű viszont remekül ötvözi a kényelmet és a sportosságot. Az új 308-as könnyedén kanyarodható, jól tartja a kormány által kijelölt ívet, miközben a feláras sportülések megfelelő támaszt nyújtanak, és rossz minőségű úton sem érezni kényelmetlennek, még a 225/40 R 18-as gumik esetén sem. Ennek az ára, hogy a karosszéria enyhén dől a kanyarban, és a sportülések keményebb tömítése ellenére nem érkeznek visszajelzések. A kormányzás is hasonló, a kis méretű kormánykerékkel könnyen válthatunk irányt, gyors mozdulatokkal, de úgy érezzük, mintha egy szimulátor kormányát forgatnánk.
Leave a Comment