Ezért gázolták el a közkedvelt Postást!

Egy tragikus baleset rázta meg Ráckeve lakóit, amikor egy kis teherautó el/tötte a város egyik közkedvelt postását. A sofőr az eset után kiszállt, majd ahelyett, hogy segítséget nyújtott volna, elhagyta a helyszínt, magára hagyva a s-lyosan sérült nőt. A postást életveszélyes állapotban szállították kórházba. Mostanra az is kiderült, miért ütötte el a Postást.
ITT VANNAK A RÉSZLETEK:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Ez a kategória sokáig elképzelhetetlen volt dízelmotor nélkül, ám mára a legtöbb gyártó inkább háttérbe szorítja a gázolajos változatokat. Bár a modell továbbra is elérhető a 2.2 CRDi dízellel és a 3.5 MPi V6-os benzinessel, nálunk kizárólag a Tucsonból és Santa Féből ismert, 1,6 literes benzines alapokra épülő hibrid hajtáslánc választható. Az első tengelyt meghajtó 160 lóerős benzinmotor mellett egy 73 lóerős villanymotor is segíti a haladást, így a teljesítmény 225 lóerőre, a nyomaték pedig 367 Nm-re nő. Erre szükség is van, hiszen a jármű tömege 2275 kg, és a 0,29-es légellenállási együttható sem könnyíti meg a dolgát.
A hibrid rendszerrel kombinált 1.6 T-GDi motort látszólag meglehetősen szűk helyre építették be. Bár a lökettérfogat papíron kevésnek tűnhet, az elektromos rásegítés jelentős mértékben javítja a dinamikát, így a hajtáslánc megfelelő teljesítményt biztosít, legyen szó egyéni vagy teljesen kihasznált utazásról. A gyorsulás érzete megtévesztő, mert a valós sebesség gyakran alacsonyabbnak bizonyul annál, amit a vezető érzékel – ez pedig akár a jogosítvány megóvásában is segíthet. A benzinmotor az 1,49 kWh-s akkumulátor töltése közben is hallható, és autópályás használatnál is dolgoznia kell, hogy megfelelő teljesítményt nyújtson.
Leave a Comment