Örökre búcsúzik Varga Ferenc, ATV-s humorista!

Hét év után véget ért az Aradi–Varga Show – Nehéz szívvel, de megnyugvással határoztunk így – mondta a humorista, aki elárulta, hogy a műsor utolsó adását szilveszterkor sugározta a csatorna. Bár a produkció a nézők körében közkedvelt volt, az alkotók képtelenek voltak közös nevezőre jutni művészeti kérdésekben.
A kabaré kedvelőinek csalódniuk kell, mivel a műsor ebben a formában már nem folytatódik.
EZÉRT HOZTÁK MEG A DÖNTÉST:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Az Isuzu D-Max határozottan ragaszkodik a saját elképzeléséhez arról, hogy egy dízel platós járműnek milyen feladatokat kell ellátnia – és hogy mivel nem érdemes terhelni a vezetőt. Ennek megfelelően minden alapvető funkció megbízhatóan működik, viszont a start-stop rendszer nem kapcsol be, és ha a tolatókamera lencséjét vízcsepp vagy por éri, esetleg az időjárási viszonyok nem megfelelőek, az aktív biztonsági rendszerek is azonnal pihenőre vonulnak.
Bár a műszaki adatok szerint képes az automatikus sávtartásra és egyéb vezetéstámogató funkciókra, a gyakorlatban inkább azt sugallja: ha már élvezed a magas üléspozíciót, akkor irányítsd is az autót. Ez számomra nem hátrány, hanem a D-Max karakterének része.
A prémium kivitel – amely tartalmazza a fellépőket, az ülésfűtést, a részleges bőrkárpitot, az elektromosan állítható tükröket és a matt sötétszürke 18 colos felniket – nettó 12 499 000 forintos áron érhető el, ami bruttó 15 873 730 forintot jelent. Tekintve, hogy egy hasonló felszereltségű Ford Ranger mintegy kétmillió forinttal drágább, az Isuzu D-Max versenyképes alternatíva marad – bár a Toyota Hilux továbbra is komoly rivális.
Leave a Comment