Gergely Róbert január végén ünnepelte 67. születésnapját, és bár úgy érzi, hogy visszább kell venni a tempót, továbbra sem tervezi letenni a lantot. A zenélést és a fellépéseket nem akarja feladni. Családja számára mindig biztos hátteret jelent, hiszen jó kapcsolatot ápol az édesanyjával és a testvérével is, és feltöltődik, amikor velük lehet.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
Ez is érdekelhet:
Az Alfa Romeo nem egy egyszerű motor ám ez az új 1750-es. Amit egy közepes autórajongónak illik róla tudnia, az annyi, hogy 1742 köbcentis, turbó tölti fel, a keverékképzése pedig közvetlen befecskendezéssel történik. Ilyen motor azonban akad nem egy a piacon. Az új 1750, vagy TBi – igazából mindegy, hogy hívjuk – nagy trükkje a szelepnyitás, szívósor-hossz, befecskendezési időpont/mennyiség precíz, átgondolt, összehangolt vezérlésében rejlik. A cél a következő volt: készíteni egy finom járású, még kis fordulaton is turbólyuk nélküli, elég nyomatékos, de a fordulatszám-mező fölső részében sem meghaló motort, ami nem bocsát ki sok káros anyagot, és takarékos. Szinte tökéletesen sikerült. Változó geometriás turbóval, állítható szívócsőhosszal és szelepvezérléssel a kis fordulaton leadott nagy nyomaték kombinációja is könnyen megvalósítható, ez ma szintén nem ördöngösség. De az, hogy a motor mindezek mellett harapjon is lent – nos, ennek megvalósítása az okkultizmus tárgykörébe tartozik.
Leave a Comment