Kötelező digitális időpontfoglalás – Erre számítson!

Minden megváltozik: így lehet időpontot kérni mostantól – Ezt kell tudni a változásokról!
A kormány szerdán bejelentette a Magyar Közlönyben, hogy jelentős átalakítások lépnek életbe a járóbeteg-szakellátás digitális időpontfoglalási rendszerében. A cél az, hogy az időpontfoglalás gyorsabbá, átláthatóbbá és hatékonyabbá váljon mind a betegek, mind a beutaló orvosok számára.
Kötelező digitális időpontfoglalás – Errszámíthatunk! ITT VANNAK A RÉSZLETEK:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Hangos, harsány és minden kétséget kizáróan hatalmas. Emellett jogosan viseli az „teljesen új” jelzőt, hiszen még nagyobb és szélesebb lett, mint a 2014-ben bemutatott előző generáció.
RAM 1500 TRX 2021 első vezetés
Kívülről a motor hatalmas zajt csap, de a belső térben ezt jelentősen csillapították a megnövelt hangszigeteléssel. A motor helyett sokkal inkább a két óriási kipufogó mély morgását és üvöltését hallani, amikor a teljesítmény fokozatosan, de gyorsan megérkezik egészen a 5600-as fordulatszámig. A sebességváltások finomak – végül is a TorqueFlight egy ZF váltó –, de ebben az alkalmazásban nem éppen a leggyorsabb. Ha padlógázt adunk egy visszakapcsoláshoz, a reakció fájdalmasan lassú; érdemesebb a váltót hagyni, hogy magától dolgozzon.
A gyorsulással azonban nincs gond: a RAM brutálisan gyors, alig több mint 6 másodperc alatt éri el a 60 mérföld/órás (kb. 97 km/h) sebességet. Ráadásul kifejezetten simán teszi ezt. Mi a RAM 1500 Laramie változatot teszteltük, amely opcionális légrugózással volt felszerelve, és négy különböző magassági beállítást kínált. A belépő-kilépő mód lesüllyeszti a karosszériát, hogy alig egy hüvelyk (kb. 2,5 cm) maradjon a gumik és a sárvédők között, míg a Normál mód visszaemeli az alaphelyzetbe.
A legalacsonyabb Aero beállítás a belépő és az alap magasság közé süllyeszti az autót, jelentősen javítva a stabilitást kanyarodás közben. Az Off-road mód pedig a legmagasabbra emeli a kocsit, akár 273 mm-es hasmagasságot biztosítva.
A méretét és súlyát figyelembe véve a RAM meglepően dinamikus, és kifejezetten jól viseli a kemény kanyarvételt. A tapadás inkább a gumikon múlik, nem pedig az alvázon. Kényelmes és szórakoztató – két olyan tulajdonság, amely az amerikai pick-upokra ritkán jellemző. Terepen sem vall szégyent, hiszen a nagy sebességet is magabiztosan továbbítja bármilyen felületen.
Leave a Comment