Megjött a dátum mikor szüntetik meg a háziorvosi rendelőket!

A kormány elküldte véleményezésre a szakmai szervezeteknek az egészségügy átalakításával kapcsolatos javaslatait. A tervek szerint az orvosok és az ápolók fizetése a teljesítményük alapján történne, emellett a szakdolgozóknak 32-55 százalékos béremelést ígérnek. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Cactus motorválasztéka egy 99 lóerős, 1.6 literes dízelmotort, valamint 74 lóerős, 81 lóerős és 108 lóerős, 1.2 literes benzines változatokat tartalmaz. Az 1.6 literes turbódízel valószínűleg népszerű lesz a vásárlók körében, és a Citroën ezt ötsebességes manuális váltóval kínálja alapértelmezetten, nem pedig egy hatszávas váltóval, de nem látunk problémát ezzel, ha a sebességváltók jól elosztottak és kényelmes, nyugodt utazást biztosítanak. Szerencsére ez így van. A váltók viszonylag szélesek, de könnyedén vezethetők, bár van néhány hátrányuk. A Citroën motorjai mind keresztben vannak elhelyezve és az első kerekeket hajtják. Kezdetben nincs fordulatszámmérő, ami nem óriási hátrány, de hasznos lenne a megfelelő sebességfokozat kiválasztásában a városban. Inkább arra van szükség, hogy jelezze, mikor közelít a fordulatszámkorlát, bár maga a motor viszonylag készséges, amikor eléri azt. Ez a motor általában nyugodt, kifinomult természetű, még magasabb fordulatszámon is, de nincs sok előnye, ha túlságosan pörgetjük, mivel a legtöbb jó teljesítményét középtartományban adja. A másik hátrány a sebességváltó, amely néha zavaróan darabos, és egy nehézkes működésű kuplunghoz van illesztve. Mindkettő rontja az egyébként könnyed motorikus jellemzőket, ami kár. Ha az időt nézzük, a Cactus 60 mph sebességet 11,8 másodperc alatt képes elérni, de ehhez dolgozni kell a váltón, és vállalni kell a terhet. A 30-70 mph közötti 11,7 másodperces gyorsulás elfogadható.
Leave a Comment