Itt az ÖSSZES POSTA BEZÁR! Rengeteg Postás kerül utcára!

Van, ahol a postavállalat a levélforgalom jelentős visszaesésére hivatkozva döntött a szolgáltatás megszüntetése mellett, mivel az elmúlt negyedévszázadban 90%-kal csökkent a levelek száma.
Az állami tulajdonban lévő postavállalat, 2026-tól már nem végez levélkézbesítést és kizárólag csomagok kézbesítésére összpontosít majd.
ITT ZÁR BE AZ ÖSSZES POSTA:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Dodge Challenger egy legendás modell a Chrysler számára. Ez az amerikai cég „pony car” játéka, és több mint 50 éve versenyez a Ford Mustang és a Chevrolet Camaro modellekkel.
Az eredeti Challenger 1969-ben jelent meg a piacon; 2008-ban a Dodge bemutatta a jelenlegi, harmadik generációs változatot. A nagy, kétszemélyes kupé a Chrysler egyre csökkenő LX architektúráját használja, amely az 300C szedánt is alapja. A legújabb Ford Mustang GT jelentősen rövidebb és könnyebb, mint a Challenger, hogy szemléltessük a különbséget.
A piacra kerülés óta történt fejlesztések közé tartozik az opcionális, „TorqueFlite” nyolcfokozatú automatikus váltó bevezetése az összes modellhez, valamint a retro külső és belső frissítések, amelyek a legendás 1971-es Challenger stílusát idézik. Jelenleg 10 modell közül lehet választani a Challenger rajongóinak, kezdve az alapmodell SXT és SXT Plus változatokkal, amelyeket egy 3,6 literes V6-os motor hajt nyolcfokozatú automatikus váltóval. Akik a Hemi V8-ra vágynak, azok az R/T, R/T Plus, R/T Shaker, R/T Shaker Plus modelleket választhatják, amelyek 5,7 literes benzines motorral és a lehetőséggel rendelkeznek a hatfokozatú kézi váltóra. Az R/T Scat Pack, 392 Hemi Scat Pack Shaker és az SRT 392 mindegyike egy 6,4 literes V8-ast használ elöl (vagy 392 köbci, innen a 392 a neve).
Leave a Comment