Most érkezett a Tragikus hír Csősz Bogiról!

Csősz Boglárka (Sepsiszentgyörgy, 1984-ben született, erdélyi magyar üzletasszony, szépségkirálynő, színésznő, modell, producer.
Csősz Boglárka neve a Feleségek luxuskivitelben című televíziós műsor révén vált ismertté, amelynek során sokan követhették figyelemmel a gazdag üzletasszony életét.
Azonban tragikus hír érkezett Bogiról!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Tekintettel a V90 méretére és prémium pozicionálására, könnyű együttérezni azokkal, akik sajnálják, hogy a motorválasztékból hiányzik egy hathengeres egység. De bár csábító elképzelni egy nagy Volvót, amely a 30d vagy 40i motorjaival versenyez, ez a konkrét V90 négyhengeres, benzines-elektromos hajtáslánca mégis vonzó teljesítményszintet biztosít, ami könnyed vezetést kínál.
Ez mindenképpen olyan gyors, amilyennek reálisan szükség van rá, bár nem olyan gazdagon hangzó vagy dallamos terhelés alatt, mint a nagyobb motorok. Ha rálépsz a gázpedálra az alapértelmezett Hybrid vezetési módban, az elektromos motor szerény nyomatéktartalékai erős kezdeti gyorsulást biztosítanak, mielőtt a belső égésű motor beindul és igazán lendületbe hozza az autót. Van egy enyhe gyorsulási szünet, amikor a motor kifullad és az nyolcfokozatú váltó egy pillanatra visszavált, de ez a habozás kisebb, mint más PHEV-k esetében, és nem befolyásolja hátrányosan az autó vezethetőségét.
A V90 előtt még sosem próbáltam ki egy autót a Millbrook-i egy mérföldes egyenes szakaszán. A Volvo nem viccelt, amikor azt mondta, hogy minden autóját a maximális sebességére korlátozza; azonnal elértem a limiter-t, ami 114 mph-t mutatott. Simon Davis Útjáró tesztelő
A 0-60 mph közötti átlagos idő 5,6 másodperc, ami tisztességes és pontosan megfelel a Volvo által megadott adatnak. A 30-70 mph közötti idő 4,9 másodperc szintén figyelemre méltó, különösen, ha figyelembe vesszük, hogy a jelentősen könnyebb BMW 330d Touring-nak 5,2 másodpercre volt szüksége. De bár a Volvo benzines-elektromos hajtáslánca pörgős, a BMW nyomatékban gazdag hathengeres dízelmotorjával nem tudja felvenni a versenyt a fokozott húzóerő terén. Amikor a V90 negyedik sebességfokozatban maradt, 8,4 másodperc kellett neki ahhoz, hogy 30-70 mph-ra gyorsuljon, míg a 330d-nek csak 5,8 másodpercre volt szüksége.
A túlzott fókuszálás az atletikus teljesítményre sosem volt igazán a Volvo stílusa, és amikor a V90-et egy nyugodtabb, laza módon vezetjük, valóban nagyon könnyű vele boldogulni. Mivel nincs kompresszora, a 2,0 literes benzines motor simábban és kissé kevésbé zaklatottan szól, mint azok, amelyek az idősebb T8 Twin Engine modellekben szerepeltek, miközben a V90 elektromos és belső égésű motorjainak kombinálása is lenyűgözően sima.
Ha átváltasz az elektromos Pure vezetési módba, a V90 különösen élvezetes a városi közlekedésben. Van elég erő ahhoz, hogy kihasználja a forgalmi rést, de minden próbálkozás a fenntartott gyorsulásra azonnal visszahozza a benzines motort az életbe.
Leave a Comment