Hajnalban megerősítette a Vatikán! Igaz a hír!

Ferenc pápa már nincs közvetlen életveszélyben, ugyanakkor egészségi állapota továbbra is összetett – tájékoztatott a Szentszék a Gemelli klinika orvosi véleménye alapján hétfő este. A Vatikán kiemelte, hogy egyelőre nem lehet megmondani, mikor hagyhatja el a kórházat a pápa.
A közlemény szerint a pápa állapota stabil, az elmúlt napok során észlelt javulás pedig tovább folytatódik. Ezt alátámasztják a vérvizsgálatok eredményei, valamint a gyógyszeres kezelésre adott pozitív reakciók – írta az MTI.
A Szentszék viszont hangsúlyozta:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A GT legújabb modelljének középpontjában egy vadonatúj plug-in hibrid hajtáslánc áll, amely egy 548 lóerős, 4,0 literes V8-as benzinmotort és egy 187 lóerős elektromos motort kombinál. Az utóbbi a Conti nyolcfokozatú, duplakuplungos váltójába van beépítve. Ha minden komponens maximális teljesítményen dolgozik, a vezető összesen 772 lóerőt kap.
Ez az új GT Speed nemcsak minden korábbi Bentley-t felülmúl teljesítményben, hanem jelentősen csökkenti a CO₂-kibocsátást és a fogyasztást is – legalábbis a WLTP mérési ciklusai szerint. A benzin-elektromos hajtáslánc együttesen 987 Nm-es nyomatékot biztosít, amely az elektronikusan vezérelt összkerékhajtással és kipörgésgátló rendszerekkel együtt 3,2 másodperces 0-100 km/h gyorsulást tesz lehetővé. A 0-160 km/h (100 mérföld/óra) sprint 6,9 másodperc alatt megvan, míg a végsebesség eléri a 335 km/h-t.
A plug-in hibrid Continental V8-as kipufogóhangját teljesen újratervezték, és nem alkalmaz mesterséges hangkiemelést, amely manapság sok rivális modellben elterjedt. Az elektromos motor úgy működik együtt a benzinmotorral, hogy sebességváltások során „kitölti” az esetleges szakadékokat a teljesítményben, így a sofőr csak a váltás hangját hallja, de semmilyen kellemetlen rántást nem érez.
A Bentley emellett egy új, kétkamrás légrugós és kétállású lengéscsillapító rendszert is bevezetett, amely tovább javítja a három fő vezetési mód (Sport, Comfort és Bentley) rugalmasságát. A Sport üzemmód most még kifinomultabb és jobban elszigeteli a karosszériát az úthibáktól. A Comfort üzemmód továbbra is kiemelkedően kényelmes, miközben teljesen megszünteti az előző modell utolsó apró rugózási bizonytalanságait nagyobb úthullámok esetén.
A 200 kg-os akkumulátor javítja a Bentley súlyeloszlását, amely most 49:51 arányban oszlik meg az első és hátsó tengely között. A vállalat futóműmérnökei szerint ez az ideális arány ahhoz, hogy biztonságos mértékű túlkormányzottságot építsenek be az autóba, amelyet egy sokoldalú menetstabilizáló rendszer véd. Hátrányként az akkumulátor miatt ez a GT a Bentley történetének legnehezebb 21 év alatt gyártott változata, de ennek hatása vezetés közben alig észrevehető.
Leave a Comment