HIVATALOS! Itt az élelmiszer ÁRSTOP!

A miniszterelnök szerint ideje véget vetni az indokolatlan áremeléseknek, és konkrét lépéseket jelentett be. Orbán Viktor a közösségi médiában tette közzé, hogy a kormány megszünteti az indokolatlan áremeléseket. Bár az elmúlt napokban tárgyalásokat folytattak a kereskedőkkel, azok ajánlatai nem feleltek meg a kormány elvárásainak. Emiatt a miniszterelnök konkrét intézkedéseket jelentett be, amelyek március közepétől lépnek életbe.
ETTŐL DRÁGÁBBAN MÁR NE VÁSÁROLJON! MUTATJUK A TELJES LISTÁT!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A elsőkerék-hajtású Tucson hibrid rámutat a súly és a hatékony, erőfeszítés nélküli vezethetőség közötti tipikus fordított összefüggésre.
A hibrid hajtásláncát gyakorlatilag osztozik a négykerék-hajtású Kia Sorento-val, de mivel 400 kg-mal kevesebb tömeget kell cipelnie, sokkal meggyőzőbb választásként jelenik meg, mint családi SUV, amely kiemelkedő zöld hitelességgel bír.
A gyorsabb vezetés közben végül nem használtam a váltófüleket. Egy kicsit túl lassúak. Úgy tűnik, hogy ez inkább azoknak szól, akiknek van valami vontatnivalójuk, ami rendben van. Matt Prior Főszerkesztő
A teljesítmény dinamikus anélkül, hogy izgalmas lenne. A hatfokozatú automata sebességváltó néha lassú lehet, de az elektromos motor azonnal rendelkezésre álló nyomatéka minden esetre elég erőfeszítés nélküli gyorsulást biztosít.
A Tucson viszonylag gyorsan elindul, de ha hevesen kezdesz el pedálozni csúszós felületen, akkor előfordulhat, hogy elég erőteljes tengelyugrásba kerül. Ha viszont egy kis önfegyelmet gyakorolsz, akkor elérhető egy tisztes 0-60 mérföld/órás gyorsulási idő: a Millbrook nedves, egy mérföld hosszú egyenesén 7,6 másodpercet mértünk.
A fékek megfelelő megállítóerőt és pedálérzetet biztosítanak, a Tucson pedig 54,1 métert igényel, hogy 70 mérföld/órás sebességről teljesen megálljon.
Vannak pillanatok, amikor a hibrid teljesen elektromos üzemmódban halad. A reakció alapvetően sima, és van kormánykeréken elérhető váltófül, ha szeretnéd irányítani, hogy melyik fokozatban van az autó (ha hosszabban meghúzod a felváltó fület, akkor visszavált Drive-ba).
Teljes automatikus üzemmódban néha előfordul egy kis habozás, miközben a rendszer próbálja eldönteni, hogy pontosan milyen reakciót adjon.
A tapadás és a vonóerő jó, és van egy digitális kijelző, amely megmutatja, hogy hol oszlik el a teljesítmény.
Leave a Comment