Súlyos dolog derült ki! Ezért veszítette el életét Bényi Ildikó!

Elhunyt Bényi Ildikó, az Önök kérték című műsor ikonikus műsorvezetője, aki február 26-án töltötte be az 55. életévét.
Szomorú hír rázta meg a közvéleményt: a Blikk értesülései szerint Bényi Ildikó, a televíziózás egyik meghatározó alakja, 55 éves korában elhunyt. A népszerű televíziós személyiség közel három évtizeden át volt az MTVA legendás kívánságműsorának arca, amely hétköznaponként jelentkezett a képernyőn. Az elmúlt hetekben azonban már nem szerepelt a műsorban, helyét Radványi Dorottya vette át.
Súlyos dolog derült ki! Ezért veszítette el életét Bényi Ildikó!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Miközben más szegmensekben tovább dúl a lóerőháború, a kisautók világában viszonylagos béke uralkodik. A Renault 5 148 lóerejével valahol félúton helyezkedik el a Stellantis kínálata, például a Citroën ë-C3 és a Fiat Grande Panda, valamint a sportosabb modellek, mint a 215 lóerős Mini Cooper SE között. A 0–100 km/h-s gyorsulás 8,2 másodperc alatt teljesíthető, ami kellően dinamikussá teszi az autót, még ha 0,3 másodperccel el is marad a gyári adatoktól.
Akik nagyobb teljesítményre vágynak, választhatják az Alpine verziót, amely 174 vagy akár 215 lóerős változatban is elérhető. Megjegyeztük, hogy az autó teljesítménye alacsony töltöttségi szinten is csak minimálisan romlik.
Az eredeti Renault 5 jellegzetes, aszimmetrikus légbeömlő nyílása a motorháztetőn most új funkciót kapott: töltöttségjelzőként működik, amelynek szegmensei a töltöttségi szintnek megfelelően világítanak.
A vezethetőség kiválóan eltalált, az alapmódban működő gázpedál progresszíven adagolja a teljesítményt. Az autó nem kelt olyan benyomást, mintha a szoftver mesterségesen korlátozná az erőt, és bár a pedál végén van egy kickdown kapcsoló, nem kell túlnyomni ahhoz, hogy az összes teljesítmény elérhető legyen.
A regeneratív fékezés terén nincs sok választási lehetőség: a D üzemmódban minimális motorfék érezhető gázelvételkor, míg a B mód erőteljesebb lassulást biztosít. Az viszont kimaradt a lehetőségek közül, hogy a vezetők valódi vitorlázó üzemmódot vagy egypedálos vezetést választhassanak, ami egy kihagyott lehetőségnek tűnik.
Külön dicséret illeti a fékrendszert és a fékteljesítményt. A Renault 5 száraz és nedves körülmények között is hasonló fékutat produkál, mint a Kia EV3, és jelentősen felülmúlja a Cupra Born VZ-t. Ami azonban igazán figyelemre méltó, az a fékpedál érzet. Az autó elektromos vezérlésű fékrendszert használ, amely biztos, határozott pedálérzetet nyújt, és sokkal könnyebben adagolható, mint a legtöbb más elektromos vagy plug-in hibrid modellben.
Leave a Comment