Skip to content
Matrend – mai hírek és érdekességek

Matrend - mai hírek és érdekességek

    péntek, május 16
    • Kezdőlap
    • Adatkezelési tájékoztató
    • Jogi nyilatkozat
    • Kapcsolat
    • Impresszum

    Már biztos! Plusz pénzt kapnak a nyugdíjasok!

    BY admin2025.03.16.

    A közelmúltban nyilvánosságra hozott februári inflációs adatok a vártnál magasabb értékeket mutattak, ami szinte bizonyossá teszi, hogy a kormány módosítani fogja az éves inflációs előrejelzését. Ennek következtében nagy esély van arra, hogy novemberben a nyugdíjasok kiegészítő juttatásban részesülnek, ami akár 160 milliárd forintos kiadást is jelenthet a költségvetés számára.
    ENNYIT JELENT EZ NYUGDÍJASONKÉNT:

    A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

    —>> KÖVETKEZŐ OLDAL

    Ez is érdekelhet:

    Az elsőkerék-hajtású Tucson hibrid bizonyos mértékig rávilágít a tömeg és a hatékony, erőlködésmentes vezethetőség tipikusan fordított kapcsolatára.
    Lényegében ugyanazt az 1,6 literes hibrid hajtásláncot használja, mint a négykerék-hajtású Kia Sorento, de mivel 400 kg-mal kevesebb tömeget kell mozgatnia, sokkal meggyőzőbb családi SUV-ként, amely zöldebb megoldásokat kínál.
    Gyorsabb vezetés közben végül békén hagytam a váltófüleket. Egyszerűen egy kicsit túl lassúak. Úgy tűnik, ez inkább a vontatásra használt járművek számára tervezett funkció, ami rendben is van.
    A teljesítmény dinamikus, de nem izgalmas. A hatfokozatú automata váltó néha kissé lassan reagál, de az elektromos motor azonnal rendelkezésre álló nyomatéka ennek ellenére is gondtalan gyorsulást biztosít.
    A Tucson álló helyzetből is meglehetősen gyors, de ha túl durván bánsz a pedállal, csúszós felületen erőteljes tengelyrángás léphet fel. Egy kis visszafogottsággal viszont tiszteletre méltó gyorsulást lehet elérni: a Millbrook nedves egy mérföldes egyenesén 7,6 másodpercet mértünk 0-96 km/h-ra.

    A fékek megfelelő fékerőt és pedálérzetet biztosítanak, a Tucsonnak 70 mérföld/órás (113 km/h) sebességről 54,1 méterre van szüksége a megálláshoz.
    Időnként a hibrid teljesen elektromos módban suhan. A reakciók többnyire simák, és a kormány mögötti fülekkel szabályozható a sebességváltás (egy hosszabb húzás a felfelé váltón visszaállítja a D fokozatot).
    Teljesen automata módban néha előfordul egy kis habozás, miközben a rendszer eldönti, milyen reakciót adjon.
    A tapadás és a vonóerő megfelelő, és egy digitális kijelző mutatja, hogy az erő milyen módon oszlik el.
    A plug-in hibrid (PHEV) változat 252 lóerőt és 368 Nm nyomatékot biztosít, de ezt a teljesítménynövekedést ellensúlyozza az 1924 kg-os megnövekedett saját tömeg. A 0-100 km/h-s sprint 8,1 másodperc alatt teljesíthető, de ezt a Tiguan eHybrid 7,5 másodperces ideje felülmúlja.

    Previous Post

    Hatalmas siker a Tisza Párt új himnusza! TE HALLOTTAD MÁR?

    Next Post

    Ma hajnalban Fotóval erősítette meg a Vatikán! IGAZ A HÍR!

    Leave a Comment

    Archívum

    • 2025. május
    • 2025. április
    • 2025. március
    • 2025. február

    Kategóriák

    • Általános
    • Celeb
    • Egyéb
    • Időjárás

    Related Posts

    Általános

    Kiderült, mennyi lesz a tojás ára húsvétkor!

    H

    Copyright © 2025 | WordPress Theme: Xews Lite Kezdőlap Adatkezelési tájékoztató Jogi nyilatkozat Kapcsolat Impresszum