Skip to content
Matrend – mai hírek és érdekességek

Matrend - mai hírek és érdekességek

    vasárnap, május 25
    • Kezdőlap
    • Adatkezelési tájékoztató
    • Jogi nyilatkozat
    • Kapcsolat
    • Impresszum

    Döntött a kormány! Ekkor utalják a plusz juttatást a nyugdíjasoknak!

    BY admin2025.03.19.

    Jó hír a magyar nyugdíjasok számára: ekkor érkezik az extra juttatás!
    A magyar nyugdíjasok idén számíthatnak egy jelentős pénzügyi korrekcióra, amelynek célja az infláció hatásainak ellensúlyozása. A kormány hivatalosan is elismerte, hogy a 2025-re vonatkozó inflációs előrejelzések magasabb értékeket mutatnak a korábbi várakozásokhoz képest, ezért a jogszabályoknak megfelelően nyugdíjkorrekciót hajtanak végre. Ez a lépés több millió idős ember számára jelenthet anyagi könnyítést, hiszen a megélhetési költségek növekedése komoly kihívást jelenthet számukra.
    Ennyi pénz érkezik a nyugdíjasok számlájára:

    A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

    —>> KÖVETKEZŐ OLDAL

    Ez is érdekelhet:

    Az EV6 GT egy gyors autó, bármely mérőszámot is alkalmazzunk rá. Álló rajtból való gyorsulás tekintetében lényegesen gyorsabb, mint bármely hasonló árkategóriájú elektromos jármű, amit eddig teszteltünk (beleértve a Porsche Taycan RWD Performance Pack Plus-t és a i4 M50-et). Ha a hasonló árú belső égésű motorral rendelkező autókhoz hasonlítjuk, a 3,6 másodperces 0-60 mph és az 8,0 másodperces 0-100 mph időeredmények, amiket felállított, valóban figyelemre méltóak (M2 manuális: 4,5 sec, 9,7 sec).
    Amikor először igazán megnyomod, hogy kipróbáld a teljesítményt, nem fogsz meglepődni. Bár a Kia GT vezetési módja valóban élesíti az autó gázreakcióját, nem hozza azt a szintű hiperérzékenységet, amit egyesek elvárnának. És nem hozza el azt a fajta indítási vezérlés-élményt sem, amit a belső égésű autók adhatnak: a pörgetett motorokat, vagy a túlforgó kereket, amely éppen annyira megpörög, hogy tökéletesen indulhasson el. Mint más összkerékhajtású elektromos járművek, az EV6 GT egyszerűen csak halad – kétségtelenül azért, mert az elektromos motoroknál, ahol a nyomatékos motorok működnek, sokkal gyorsabb, ha nem törjük meg a tapadást, hogy aztán újra próbáljuk helyreállítani, hanem egyből folytatjuk.

    Az autó valóban szuperautó sebességét érzékelteti 60 mph-ig, és aztán, bár még mindig rendkívül erős, inkább sportautó-sebességűvé válik 100 mph-ra. Azonban az 11,8 másodperces álló negyed mérföldes idő, amit produkált, még mindig elég gyors ahhoz, hogy legyőzze a 2012-es Mercedes SLS AMG-t, és mindössze egy tizeddel marad el a 2017-es Nissan GT-R-től.
    De mi mástól izgalmas még? A Kia azt mondja, hogy a GT esetében egy textúráltabb, érintettebb teljesítménykarakterre törekedett, mint a többi EV6-nál, de úgy tűnik, nem innovált olyan erősen. A Kia kap egy kis dicséretet azért, hogy teljes regenerációs vezérlést ad a vezetőnek, pádos vezérléssel, és egy elég erős fékrendszert, amely hatékonyan irányítja az autó súlyát, és bizalmat ad a gyorsabb kanyarodásban akkor is, amikor a regeneratív fékezést lecsökkentik.
    De a sebességen kívül az EV6 GT néha kissé intuíción kívüli érzést kelthet, ha nem állítjuk be tökéletesen. Valahogy egy ilyen gyors elektromos autó furcsa érzés lehet, ha nincs aktív akkumulátor-energia regeneráció a hátsó gázpedál lenyomásánál – mintha egy nagy kompressziójú teljesítménymotor lenne, amiben nincs magas fordulatszámú motorfék.

    Previous Post

    Nébih: Hatósági Zárlat alá kerül a fél ország!

    Next Post

    Jogerősen elítélték Koltait! Ennyit kapott!

    Leave a Comment

    Archívum

    • 2025. május
    • 2025. április
    • 2025. március
    • 2025. február

    Kategóriák

    • Általános
    • Celeb
    • Egyéb
    • Időjárás

    Related Posts

    Általános

    Most tényleg sikerülhet Molnár Gusztávnak

    M

    Copyright © 2025 | WordPress Theme: Xews Lite Kezdőlap Adatkezelési tájékoztató Jogi nyilatkozat Kapcsolat Impresszum