Aurélio és Pákó szomorú esete!

A „Farm VIP” legújabb epizódjában ismét feszültség tombolt, amikor Aurelio reakciója tovább súlyosbította a már amúgy is feszült viszonyokat a versenyzők között. Ezúttal a csapata ve/e/ége váltotta ki dühét – MUTATJUK A RÉSZLETEKET!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A Lexus RC F 5,0 literes, természetes szívású V8-as motorja annyira vonzó hangot ad, mint amennyire a műszaki specifikációja ígéri (kovácsolt főtengelyek, könnyített kiegyensúlyozó intézkedések, 7300 rpm-es vágás). A Lexus remekül dolgozik azon, hogy még teljes terhelés és hősies forgatónyomatéknál se rezegtesse meg túlzottan az autót, miközben lehetővé teszi, hogy a motor megtöltse a kabint a saját égető zenéjével. Kevés olyan motor lehet a kategóriájában, amelyet olyan kellemes hallgatni munka közben.

És van időd csodálni mindezt az orchesztrális drámát, miközben a Lexus RC F átvált minden egyes fokozaton. Jó vagy rossz, ez az autó nem igazán gyors a modern vetélytársak szabványaihoz képest. Különösen nem túl látványos az elektronikus rajtvezérlő rendszere, amely szoros határok között tartja a kerekek kipörgését. Ennek ellenére, egy hűvös, de száraz napon a próbapadon, nagyon következetes, ha egy kicsit közönséges érzésű, helyben induló időket produkált: 4,7 másodperc a 60 mph eléréséhez és 10,5 másodperc a 100 mph-hoz (M4 CSL: 3,6 másodperc, 7,3 másodperc; -C63 S E Performance: 3,3 másodperc, 7,6 másodperc).

2024-ben ez nyilvánvalóan egy olyan autó, amelyet azoknak szántak, akik jobban törődnek a teljesítmény stílusával, mint a puszta sebességgel. Miután a motor túljutott a fordulatszám-tartományának mélypontján, Lexus 3500 rpm felett a felgyülemlő erő még mindig bőségesen elegendő az úton való vezetéshez, és szubjektíve is elbűvölő.

A szén-kerámia fékek erősek, a pedál pedig jól hangolt, de a váltó valódi csalódás. A Lexus azt ígéri, hogy „teljes nyomatékváltó-zárás” történik a második és nyolcadik sebesség között, de nem úgy tűnik, hogy valóban ezt kapnánk. Manuális módban a váltó úgy tűnik, mintha a normál kapcsolatba belecsúszna és ki-be csúszna 3000 rpm alatt (bár tényleges hajtás nem szakad meg), és csak akkor ad bizalmat, hogy teljesen be van kapcsolva minden egyes sebességfokozatban, amikor magas fordulaton pörög.

Leave a Comment