Skip to content
Matrend – mai hírek és érdekességek

Matrend - mai hírek és érdekességek

    vasárnap, május 25
    • Kezdőlap
    • Adatkezelési tájékoztató
    • Jogi nyilatkozat
    • Kapcsolat
    • Impresszum

    Megszakították az ÉLŐ HÍRADÓT! EZ TÖRTÉNT!

    BY admin2025.03.26.

    Egy váratlan esemény szakította meg az M1 híradójának megszokott menetét: az élő adás során majdnem fél percen keresztül jól látható volt egy férfi pólója, amelyen egy szivárványos háttér előtt sminkelt Orbán Viktor arcképe volt látható – erről elsőként a Telex számolt be.
    Mutatjuk a részleteket!

    A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

    —>> KÖVETKEZŐ OLDAL

    Ez is érdekelhet:

    Mennyit változtat a 23%-os teljesítménynövekedés, a 33%-os nyomatéknövekedés és a hátsókerék-meghajtásra való váltás a Polestar 2 gyorsulásán és általános vezetési élményén?
    A teljesítménynövekedés jelentős. Míg a korábbi elsőkerék-meghajtású modell 8,0 másodperc alatt érte el a 60 mph-t, az új hátsókerék-meghajtású változat ezt mindössze 5,9 másodperc alatt teszi. Az 100 mph eléréséhez szükséges idő is csökkent, 21 másodpercről 15,5 másodpercre, és a 30-70 mph közötti idő is javult, 6,7 másodpercről 5,0 másodpercre. Ezek jelentős javulások.
    A riválisokhoz képest a Polestar 2 sokkal versenyképesebbé vált. Például az idén tesztelt, egymotoros Hyundai Ioniq 6 minden mérésben lassabb volt – a 0-60 mph és a 30-70 mph idő is több mint egy másodperccel hosszabb volt. Az egymotoros, hosszú hatótávolságú Nissan Ariya pedig még lassabb volt.
    A Polestar 2 továbbra is megőrzi jól balanszolt hangolását, sima és reagálékony érzést biztosít, miközben most gyorsabban reagál a gázpedál érintésére. A hátsó kerekeken jól fekszik le a teljesítmény, de nem érződik túlzottan kívánatosnak, inkább könnyed vezethetőséget és energikus gyorsulást kínál, mindeközben megőrzi a felnőttkori kifinomultságot.

    A vezetési élmény részletei is figyelemre méltóak. Például könnyedén be- és kikapcsolhatod az alacsony sebességű „kúszó” funkciót, és az energia-visszanyerés preferenciáit is beállíthatod a központi infotainment képernyőn. Mivel a Polestar nem biztosít váltófüleket az akkumulátor-visszanyerés szorosabb kezeléséhez (amit egy kicsit hiányolunk), az általános vezetési élmény mégis intuitív és könnyen kezelhető.
    A vezetési stílust tekintve választhatsz energiatakarékosabb megközelítést, amikor az autó „vitorlázhat” a leoldott gázpedálon, hogy megőrizze a lendületet, és amikor szükséges, energiát nyerhet vissza. Alternatívaként bátrabb vezetési stílust is választhatsz, amikor az autó automatikusan és hatékonyan nyeri vissza az energiát, ha felengeded a gázpedált. Bár a meghajtó motor hátsó elhelyezése némileg befolyásolhatja a fékenergia-visszanyerés hatékonyságát, ezt a gyakorlatban nem érezni.
    A komfortot illetően, a Polestar 2, még a választható 20 hüvelykes kerekekkel és zajcsökkentő Continental abroncsokkal is csak átlagos teljesítményt nyújt a futás zaját illetően. A 2024-es modell, a kissé keményebb hátsó felfüggesztéssel, enyhén zajosabb utazást mutatott, mint a pre-facelift változat, és nem annyira csendes, mint néhány riválisa, például a Skoda Enyaq iV, Kia EV6 vagy a Mercedes EQA. Bár a Polestar 2 továbbra is viszonylag nyugodt és csendes marad az utasok számára, a kabin szigetelése jobb lehetne egy prémium kategóriás autóhoz.

    Previous Post

    Gáspár Evelin szájfeltöltésen járt!

    Next Post

    Elhunyt Csuja Imre fia! MEGVAN A FELELŐS!

    Leave a Comment

    Archívum

    • 2025. május
    • 2025. április
    • 2025. március
    • 2025. február

    Kategóriák

    • Általános
    • Celeb
    • Egyéb
    • Időjárás

    Related Posts

    Általános

    Ezeket az anyagokat tilos nedvesen vasalni!

    S

    Copyright © 2025 | WordPress Theme: Xews Lite Kezdőlap Adatkezelési tájékoztató Jogi nyilatkozat Kapcsolat Impresszum