Gáspár Evelin szájfeltöltésen járt!

Gáspár Evelin nem titkolta tovább a követői elől, hogy szépészeti beavatkozáson vett részt. IG -történetében, amely 24 órán keresztül volt elérhető, megosztotta, hogy feltöltette a száját. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Az Ioniq 9 MacPherson-típusú első felfüggesztéssel és többlinkes hátsó felfüggesztéssel rendelkezik, amelyet az extra elektromos jármű súlyára hangoltak. Emellett önszintező lengéscsillapítók és egy olyan chasszis vezérlő rendszer található benne, amely dinamikus nyomatékvektorozást és szélstabilitás-szabályozást kínál, hogy simábbá tegye az utazást.

Az utazás figyelemre méltóan nyugodt és kiegyensúlyozott, bár egy koreai specifikációjú autót vezettem viszonylag sima koreai utakon. A korábbi tapasztalatok alapján valószínű, hogy keményebb tesztet jelent majd számára az Egyesült Királyságban, hogy megőrizze ezt a hasonló nyugalmat. De mindenképp úgy tűnik, hogy kedves és pihentető, ha nem is kiemelkedő közlekedési élményt fog nyújtani.

A kormányzás könnyed és közvetlen, de nem túl vonzó. Amikor egy gyorsabban folyó útra találtam, az Ioniq 9 nem veszítette el teljesen a komolyságát, amikor kanyarokba vittem, de ez nyilvánvalóan nem az a célja. Mégis, figyelembe véve a méretét, lenyűgözően könnyű volt áthaladni a keskeny, dombos busani utcákon.

Az Ioniq 9-et még nem tesztelték az európai ciklus szerint, brit specifikációval, így egyelőre nincsenek hivatalos hatótáv- vagy üzemanyag-fogyasztási adatok.

A tesztem során nagyobb részt autópályán és városi környezetben vezettem, ami elég realisztikus képet adott az autó valódi hatótávjáról. Az Ioniq 9 átlagosan 3 mpkWh-t teljesített nagyrészt nulla fok alatti hőmérsékleti körülmények között – ez egy tisztességes eredmény, figyelembe véve a méretét, és arra utal, hogy a valódi hatótávja közel 300 mérföld (480 km) lehet. Amikor az Autocar egy évvel ezelőtt hasonló körülmények között Skóciában először vezette a csúcsfelszereltségű, kétmotoros EV9-et, alig sikerült meghaladnunk a 2 mpkWh-t.

Az Ioniq 9-et ebben a tekintetben segíti egy új hőszivattyú, amely a hulladékhőt hasznosítja, és egy HVAC rendszer, amely automatikusan deaktiválódik a második és harmadik sor számára, ha az autó érzékeli, hogy nincs ott senki.

A brit specifikációk és árak még nem véglegesek, de várhatóan a belépő szintű modellek körülbelül 60 000 fonttól kezdődnek, míg a Performance AWD ára valamivel 70 000 font fölé emelkedik. Két felszereltségi szint várható: Ultimate és Calligraphy (az Ultimate lesz a belépő szint? Tudom, de fogadjuk el így). A hat ülés csak a csúcsfelszereltségű modelleken lesz elérhető.

Mivel prémium járműről van szó, még a belépő szintű modellek is valószínűleg jól felszereltek lesznek, és számos prémium anyag lehetőség lesz az utastérben, amelyek közül sok újrahasznosított vagy újrahasznosítható elemeket fog használni.

Leave a Comment