Ez is visszaváltható lesz?

Az elmúlt 1,5 éveben rengeteg innovációt köszönhetünk a fejlesztőknek és a környezetvédőknek! A flakon (palack)-ok visszaváltása után jöhetnek elég hamar a W/-papír guriga visszaváltása 50 FT-ért. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Bár a hibrid hajtáslánc koncepcionálisan elég összetett, a gyakorlatban igazán jól működik. Mivel a motor a legtöbb időt csak egy generátort hajt, olyan fordulatszámon működhet, amit az elektronika megfelelőnek ítél.
Ennek eredményeként néha úgy viselkedik, mint egy CVT, máskor pedig mintha több sebességfokozattal rendelkezne. A legtöbb időben ezt észre sem veszed. Az elektromos motorból bőven elérhető nyomaték van, így ritkán van szükség 30%-nál nagyobb gázpedál lenyomására, ami azt jelenti, hogy a motor folyamatos fordulatszámon maradhat, és egyszerűen nem hallani.
Ha mégis szükséged van a teljesítményre, és padlóig nyomod a gázpedált, a Civic 7,8–8,1 másodperc alatt eléri a 100 km/h-t, a felszereltségi szinttől függően. A motor egy kicsit morgó hangot ad, de ez nem szokatlan.
Van néhány kisebb különlegesség is. A kormányon található váltókarok a regeneratív fékezés szintjét szabályozzák, nem pedig a szimulált sebességfokozatok között való váltást. A fékpedál szépen progresszív. A hajtás, hátramenet stb. kiválasztásához egy gombokból álló sorozatot használsz a középkonzolon. Ezek rendben működnek, de egy kar, mint amit a Toyota Corollában találsz.
A Civic teljes mértékben kihasználja azt, hogy egy egyszerű, alacsony hatchback. Igazán élvezetes vezetni.
A kormányzás egy mesterkurzus abban, hogyan lehet úgy beállítani egy kormányrendszert, hogy gyors legyen és reagálékony, anélkül, hogy túlzottan heves lenne egy normál családi autóhoz. Mindössze 2,2 fordulat van a kormányzáson, de az egész nagyon intuitívnak érződik. Kényelmesen el lehet navigálni T-kereszteződéseken anélkül, hogy le kéne venni a kezed a kormányról, és a középállás visszaállítása is jól működik.
Leave a Comment