Skip to content
Matrend – mai hírek és érdekességek

Matrend - mai hírek és érdekességek

    szombat, május 24
    • Kezdőlap
    • Adatkezelési tájékoztató
    • Jogi nyilatkozat
    • Kapcsolat
    • Impresszum

    KIDERÜLT: Sokkal többet fizetnek az átalánydíjasok!

    BY admin2025.04.01.2025.04.01.

    Rejtett kölcsön az MVM-nek: így kerültek hátrányba az átalánydíjasok. Gyulavári Antal közgazdász szerint sok háztartási gázfogyasztó anélkül, hogy tudott volna róla, lényegében egy évre kamatmentes hitelt biztosított az MVM számára.
    A G7.hu elemzése feltárja, hogy a szolgáltató 2022-23-as számlázási rendszerének módosítása jelentős hátrányt okozott azoknak, akik az egyenletes havi fizetést választották.
    ÍGY JUTHAT VISSZA A PÉNZÉHEZ! Mutatjuk a részleteket:

    A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

    —>> KÖVETKEZŐ OLDAL

    Ez is érdekelhet:

    Mint a legtöbb modern ferdehátú esetében, a Peugeot motorválasztéka is egy hatékonyságra orientált benzin- és dízelmotorokból áll.
    A benzinmotorok 81 lóerős, 1,2 literes háromhengeres egységtől kezdődnek, egészen a szokásos 1,6 literes turbóig, 203 lóerővel, de érdekes módon 108 és 128 lóerős 1,2 literes turbóháromhengeresek is alkotják a többi benzinmotort. A dízelmotorok között 1,6 literes egységek találhatóak, 99 és 118 lóerős teljesítménnyel, míg a palettát egy pár 2,0 literes HDi motor zárja – ezek 148 lóerőt és 178 lóerőt produkálnak.
    A Peugeot motorja keresztirányban van elhelyezve, és az első kerekeket hajtja egy ötfokozatú vagy hatfokozatú manuális váltón keresztül, vagy választható hatfokozatú automata váltóval.

    A leglassabb a 99 lóerős dízel. Elég elég hajlandó, ha nem sietsz különösebben, és nem zavar a jelentős turbólyuk, amikor szűk kanyarokból húzol ki. Mivel olcsóbb, valójában előnyösebb lehet, mint a fölötte lévő 118 lóerős változat, amely nem jelent igazán nagy előrelépést, annak ellenére, hogy a simább, hatfokozatú sebességváltóval rendelkezik az ötfokozatú helyett.
    A 308-as csúcsmodellje a GTi, amely ugyanazt a turbófeltöltős 1,6 literes benzinmotort kapja, mint a GT modell és a 208 GTi, de itt a teljesítményt megnövelték, így 268 lóerőt ad le.
    A váltók ötfokozatú vagy hatfokozatú manuálisak, és hamarosan érkezik egy hatfokozatú automata változat is. Ez egy nyomatékváltó egység a japán Aisintól, de a váltás sebességét, minőségét és hatékonyságát bátran ígérik, hogy a legjobb kettős kuplungos váltókhoz hasonlóan teljesít.
    A még fejlettebb dízelmotorokkal a horizonton, jól mutat, hogy a 308-as 1,6 e-HDi egysége – amelyet sok vásárló kereshet – milyen versenyképes. Az ugyanilyen Volkswagen Golfhoz vagy Ford Focushoz képest a Peugeot finom, reagáló, rugalmas és gazdaságos. Pörög, sőt, még az alacsony szén-dioxid-kibocsátású flottacélú dízelekhez képest is erőteljes.
    A motor gyorsan reagál, ha alacsony fordulaton kérsz teljesítményt, és bőséges középfokú nyomatékkal rendelkezik, valamint elegendő felső tartományú erőt ad az előzésekhez. A Peugeot hatfokozatú sebességváltója megmenti a motort a hosszú közbenső fokozatok húzásától és az áttételhez szükséges időhúzástól, és a motor – amely jól el van szigetelve és csendes alapjáraton – továbbra is kultúrált és zajmentes marad, miközben terhelés alatt forog.
    Az autó 60 mph (96,5 km/h) sebességig 10,1 másodperc alatt gyorsul, míg a 30-70 mph (48-113 km/h) között, negyedik fokozatban – amit a szokásos rugalmassági tesztnek tekintünk – 15,1 másodpercet vesz igénybe. Egy hasonló Ford Focus több mint fél másodperccel lassabb az első esetben, és egy hasonló Skoda Octavia több mint négy másodperccel lassabb a második esetben.

    Previous Post

    NE VÁRD április 12.-én a nyugdíjat! ÍGY változik!

    Next Post

    Fontos csomagot hoz a posta a magyar nyugdíjasoknak!

    Leave a Comment

    Archívum

    • 2025. május
    • 2025. április
    • 2025. március
    • 2025. február

    Kategóriák

    • Általános
    • Celeb
    • Egyéb
    • Időjárás

    Related Posts

    Általános

    Különös eset a Erzsébet hídon!

    E

    Copyright © 2025 | WordPress Theme: Xews Lite Kezdőlap Adatkezelési tájékoztató Jogi nyilatkozat Kapcsolat Impresszum