Skip to content
Matrend – mai hírek és érdekességek

Matrend - mai hírek és érdekességek

    szombat, május 24
    • Kezdőlap
    • Adatkezelési tájékoztató
    • Jogi nyilatkozat
    • Kapcsolat
    • Impresszum

    Fontos csomagot hoz a posta a magyar nyugdíjasoknak!

    BY admin2025.04.01.

    Április elejétől kezdődően, akik még nem rendelkeznek gondosórával, igénylés nélkül kapják meg az ingyenes készüléket. Ez lehetővé teszi számukra, hogy egészségügyi vészhelyzetekben, illetve más szituációkban is segítséget kérjenek – tájékoztatott a Miniszterelnöki Kabinetiroda az MTI-hez eljuttatott közleményében.
    ŐK KAPJÁK KÉRÉS NÉLKÜL ÉS EZT KELL VELE TENNI:

    A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

    —>> KÖVETKEZŐ OLDAL

    Ez is érdekelhet:

    A Suzuki SX4 S-Cross teljesítményének figyelemre méltó jellemzője nem az, amit csinál, hanem az, hogy mennyire takarékos, miközben ezt megteszi.
    Első ránézésre a dízel változat meglehetősen átlagos teljesítményű. A 118 lóerős teljesítmény egy 1,6 literes dízeltől elég közepes, így nem meglepő, hogy viszonylag csendes és elég reagáló. Nincs túlboostolva, és bár a tiszteletreméltó, 320 Nm-es nyomaték 1750 rpm-nél jelentkezik, elég lelkes ahhoz, hogy már 1500 rpm-tól is húzzon.
    A motor keresztben van elhelyezve, és az első kerekeket hajtja, vagy a teljes négy kerekét egy összkerékhajtású rendszer segítségével.
    Az első kerekeket csak egy hatfokozatú manuális váltóval hajtani nem a legjobb kombináció a gyors elinduláshoz, szóval ne aggódj túl sokat a 0-100 km/h-s idő miatt, ami 10,0 másodperc (bár ez egy kicsit gyorsabb, mint egy 1,7 literes dízellel szerelt Kia Sportage).
    A nagyobb különbség a rugalmasságban rejlik. Míg a Kia Sportage-nek 11,3 másodpercre van szüksége, hogy 48-113 km/h között gyorsuljon, addig az S-Cross-nak mindössze 10,1 másodpercre van szüksége. De még jobb, ha mindkét autót ugyanazon mérce alapján negyedik fokozatban hagyod, ahogyan azt gyakran megteheted, és míg a Sportage-nek időre van szüksége, hogy felgyorsuljon, és végül 14,7 másodperc alatt éri el a 113 km/h-t, addig az S-Cross gyorsabban indul, és mindössze 11,8 másodperc alatt eléri ezt.

    Elismerem, hogy ez a rugalmasság nem kiemelkedő, amíg el nem jutsz a tankolásig. Még a teljesítményorientált, padlóig nyomott tesztek és pályatesztek során sem tudtuk kicsikarni belőle a 8 liter/100 km alatti fogyasztást, és egy folyamatos autópályás tempónál elképesztő 4,2 liter/100 km-t ért el.
    Összességében 5,0 liter/100 km-t mértünk – és mivel a legtöbb tulajdonos ennél jobbat fog elérni, ez igazán figyelemre méltó eredmény. A Suzuki fékezése is jól működik, gyorsan és következetesen állítja meg az autót mind vizes, mind száraz körülmények között.
    Az Allgrip változatok nagyon hasonlóan működnek, mint a kétkerékhajtású változatok, bár nyilvánvalóan jobb tapadást kínálnak. Azok számára, akik időnként keményebb utakon szeretnének közlekedni, vagy akik rendszeresen rossz körülmények között vezetnek, érdemes fontolóra venni őket. Az üzemanyag-fogyasztásra gyakorolt hatás viszonylag kicsi, tehát egy Allgrip modell választása nem befolyásolja túlságosan a fenntartási költségeket, hacsak nem vezetsz jelentős távolságokat minden évben.

    Previous Post

    KIDERÜLT: Sokkal többet fizetnek az átalánydíjasok!

    Next Post

    Szörnyű hírt kapott forgatás közben a Farm VIP sztárja!

    Leave a Comment

    Archívum

    • 2025. május
    • 2025. április
    • 2025. március
    • 2025. február

    Kategóriák

    • Általános
    • Celeb
    • Egyéb
    • Időjárás

    Related Posts

    Általános

    Ha ennyi éves vagy már nem lehet jogsid! Mutatjuk mikor kell leadnod!

    4

    Copyright © 2025 | WordPress Theme: Xews Lite Kezdőlap Adatkezelési tájékoztató Jogi nyilatkozat Kapcsolat Impresszum