Dráma Rakamazon!

Rakamazon egy autós szánd/ko/an nek/ha/to/t a TISZA Párt standjának – számolt be az esetről Magyar Péter! A párt elnöke szerint az elkövető egy F/desz-szimpatizáns volt! MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Nincs meglepetés abban, hogy mi rejlik az idei tesztalany motorháztetője alatt. Most pedig nézzük meg, mit nyújt a Corolla futóműve, valamint a másféle hajtáslánc-hangolás, hogyan befolyásolja a Toyota hibrid vezetési élményét.
Ez a Corolla már inkább európai autó, mint bármelyik elődje. Elérhető hatchback, szedán és Touring Sports kombi karosszériával, és mindhárom verzióhoz egy olyan felfüggesztést kínálnak, amit kifejezetten európai utakon hangoltak, bár más globális piacokon is vannak olyan verziók, amik a helyi ízlésnek megfelelő beállításokkal rendelkeznek. A Touring Sports kizárólag Európában elérhető, és – akárcsak a török gyártású szedán – 60 mm-rel hosszabb tengelytávval rendelkezik, mint a hatchback.
Az új, atletikus és figyelemfelkeltő karosszéria alatt egy acél váz található, ami a Toyota TNGA-C platformjának köszönhetően – amely megerősített merevségű merevítőkkel és csatlakozási technikákkal rendelkezik – 60%-kal merevebb, mint az előző Aurisé. Ez lehetővé teszi az alacsonyabb motorhelyzetet, alacsonyabb üléspozíciót, valamint a szélvédő alját, amely mintegy 40 mm-rel közelebb van az úthoz, mint az Aurisé volt. Az autó tömege 10 mm-rel alacsonyabb középpontú lett.
A felfüggesztés teljesen független, elöl új MacPherson felfüggesztés található, amely közelebb tartja a kerekek érintkezési felületét a kormányzás tengelyéhez, ezáltal jobb kormányzási érzést biztosít. Az anti-roll barok mindkét tengelyen áthelyezésre kerültek, és új tekercsrugók, valamint alacsonyabb súrlódású lengéscsillapítók kerültek beépítésre, amelyek összességében 40%-os súrlódáscsökkentést biztosítanak mindkét tengelyen. Mindez hozzájárul a lengéscsillapító válaszreakció és a karosszéria irányításának javításához.
A Toyota háromféle motort kínál: egy 1.2 literes turbós benzinmotort 114 lóerővel, amely kizárólag manuális váltóval elérhető, valamint két hibrid változatot: az egyik 120 lóerős, 1.8 literes, míg a másik 178 lóerős, 2.0 literes. Az erősebb hibrid nagyobb, magasabb feszültségű nikkel-metál-hidrid hajtóakkumulátorral rendelkezik, mint az 1.8-as változat, és 107 lóerős villanymotorral, amely 20%-kal több nyomatékkal rendelkezik. A 2.0 literes hibrid ugyanazt az epikus erőátviteli rendszert használja, mint a Toyota hibridjei generációk óta, amely csak az első tengelyt hajtja, de rendelkezik egy paddle-shift „kézi” üzemmóddal, amelyet az 1.8-as nem, és lehetővé teszi az elektromos hajtású üzemelést magasabb sebességig (70 mph), emellett lineárisabb gázpedál-választ ad a Toyota hibrid normához képest.
Ha a legdinamikusabb vezetési élményt keresed a jelenlegi Toyota hibrid kínálatában, a Toyota azt javasolja, hogy válaszd a 2.0 Hybrid hatchback modellt, amely a kombinál szemben még nagyobb karosszéria irányítást és agilitást kínál, és amint említettük, rövidebb tengelytávval rendelkezik. De még ha a Touring Sports mellett döntesz is, a sportos hibrid teljesítményű hajtáslánccal sem fogsz csalódni a jármű súlya terén: tesztautónk 1537 kg-ot nyomott Millbrook mérlegén, 57/43-as elülső-hátsó súlyeloszlással.
Leave a Comment