Viselkedése miatt KICSAPTÁK a Farm VIP játékosát!

A Farm VIP legutóbbi forgatási napján egészen sokkoló eseménysor zajlott le, ami még a stábtagokat is megdöbbentette, a nézőkről nem is beszélve. A helyzet eleinte ártalmatlannak tűnt, sőt, akár humorosnak is mondható: Pumped Gabo egy rutinfeladatot kapott, amely szerint annyi volt a dolga, hogy belépjen a kamrába, és ellenőrizze, mennyi burgonya és vöröshagyma maradt még a készletekben. Egyszerű, veszélytelen küldetésnek indult.
Azonban a feladat végrehajtása váratlan fordulatot vett.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Land Rover azt állítja, hogy az SDV8 Range Rover képes 6,5 másodperc alatt elérni a 60 mph-t álló helyzetből. Néhány opció és az extra utasok, valamint a teszteléshez szükséges teljes tank üzemanyag nélkül nem kétséges, hogy meg tudná ezt valósítani. Még ezzel a plusz súllyal is a 7,0 másodperc, amit a tesztautónknak elért a 60 mph-hoz, egy elég figyelemre méltó eredménynek tűnt. Kevesebb mint egy évtizeddel ezelőtt ez a teljesítmény még sok sportos kompaktot is simán leelőzött volna.
A 4,4 literes V8-as motor reakciója is remek. Csendes alapjáratra áll be – itt nyilvánvalóan komoly hangszigetelés zajlik –, és a nyolcfokozatú ZF automata váltó arra ösztönzi, hogy alacsony fordulaton pörögjön. Bőséges nyomatékot generál, 516 lb-ft körüli értékkel már 1750 rpm-től, ami sima gyorsulást és könnyed tempózást tesz lehetővé.
Az SDV8 kevesebb mint egy évtizeddel ezelőtt a legtöbb sportos kompaktot simán leelőzte volna.
Ha többet kérsz tőle, például a forgó váltókar S állásba helyezésével, a motor hangosabbá válik – de továbbra is kifinomult marad. Nem tudunk olyan helyzetet elképzelni, ahol érdemben több teljesítményre lenne szükség, mint amit az képes biztosítani. Ha azt szeretnéd, hogy a motor teljes mértékben a te kívánságaid szerint pörögjön, a váltó minden lehetséges alkalommal engedelmeskedik a kormányra szerelt váltófülekkel adott utasításoknak – ellentétben például egy Mercedes hétfokozatú váltójával, amely hajlamos visszautasítani a parancsokat. Ha átléped a kickdown pontját, a váltó akkor is alacsonyabb fokozatra vált, és önállóan kapcsol fel, de nincs semmi gond ezzel egy ilyen autó esetében.
A hatalmas 5,0 literes V8-as motor adja meg a Range Rover számára azt a teljesítményt, amit nem is olyan régen még csak egy BMW M5-től várnánk, 5,4 másodperc alatt juttatva a járművet a 60 mph-hoz. Az 503 lóerő és a sebesség, amit a Range Rovernek biztosít, jól illeszkedik az autó meglepő fürgeségéhez. Nyilvánvalóan, ha ez nem elég erő, akkor az SVAutobiography modellek segíthetnek, amelyek a Range Rover Sport SVR-ből származó 542 lóerős 5,0 literes V8-as motorral rendelkeznek.
A TDV6 3,0 literes V6-os dízelmotorja, 255 lóerővel és 442 lb-ft nyomatékkal 2000 rpm-től, bőven képes a Range Rovert finoman és megfelelő teljesítménnyel mozgatni. Nem rendelkezik a nagyobb benzines motor vagy a nagyobb dízelmotor kiemelkedő erejével, de az előzési képességekkel nem lesz gond.
A Range Rover fékekkel kapcsolatban sincsenek aggályaink. A szellőztetett első tárcsák átmérője 380 mm, és a pályatesztelés extrém körülményei között is kiváló fékezést és pedálérzetet biztosítottak, ismétlődően lenyűgöző módon állítva meg a Range Rovert.
Leave a Comment