TRAGÉDIA: Elhunyt Lovas Rozi párja!

Váratlanul, kegyetlen hirtelenséggel veszítette el szerelmét, Balikó Tamást. A köztiszteletben álló színész egy szívinfarktus következtében hunyt el – írja a Femina. A tragédia teljesen váratlanul csapott le, egyik pillanatról a másikra zúzta össze Rozi világát. Egyik nap még együtt nevettek, terveket szőttek, álmodtak a közös jövőről – a másik nap pedig már csak a némaság maradt, a felfoghatatlan hiány és a dermesztő csend.
MUTATJUK A RÉSZLETEKET:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Peugeot tisztességes választékot kínál a 308-as modellben elérhető motorokból. A benzinesek között szerepel a 97 lóerős 1.4 VTi, a 118 lóerős 1.6 VTi és a nagyobb teljesítményű 1.6 THP, amely 154 lóerőt vagy 197 lóerőt kínál a GT változatban.
Az 1.4-es motor teljesítménye nem több, mint megfelelő, és ezt a tulajdonságot az erősebb 1.6-os motor is megosztja. A probléma az, hogy bármelyik motorról is legyen szó, a 308 soha nem mutat valódi eltökéltséget a gyorsulásra, még 6000 rpm közelében sem, annak ellenére, hogy a kategóriájában tiszteletre méltó teljesítményadatokkal rendelkezik.
Az erősebb 1.6 THP motor is hajlamos kissé lomha érzést kelteni, ami a 308 jelentős súlyának köszönhető, és ezt nem segíti a hosszú úton végzett váltás sem.
A 308 vezetése nem igazán okoz örömöt, hacsak nem tapossuk le a gázpedált az 197 lóerős 1.6 THP-ben. A 7.7 másodperces 0-100 km/h gyorsulás a többi változat tökéletes ellentéte, de a motor középtartománybeli gyorsulása is olyan tulajdonság, amely más benzines 308-akból hiányzik.
A 91 lóerős 1.6 HDi a legalapvetőbb dízelmotor, de a dízelváltozatok között megtalálható még a 110 lóerős 1.6 e-HDi (az ‘e’ a start-stop rendszerre utal) és a 148 lóerős 2.0 HDi is.
A gyengébb, 97 lóerős dízel nem érezhetően gyengének, köszönhetően a könnyen elérhető nyomatéknak, és bár motorúton zajosabb, mint a 110 lóerős verzió, a motorhang nem igazán tolakodó. Az igazság az, hogy a 1.6-os motor nem sokkal ad kevesebbet a nagyobb teljesítményű 110 lóerős változatnál a mindennapi használatban.
A 2.0 HDi nem éri meg az extra kiadást; nem különösebben fürge, súlya pedig elnyomja a viszonylag erőteljes nyomaték hatását.
Leave a Comment