Meghalt Schmuck Andor?

Schmuck Andor betegsége az egész országot megdöbbentette. A politikus  diagnózisa azóta is rejtély! Mindössze annyit hoztak nyilvánosságra hogy el, hogy a nem Svájcban, hanem itthon kezelték! MUTATJUK A RÉSZLETEKET!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Ezúttal a Vanquish új, ragasztott alumínium vázat kapott, nem pedig egy alacsonyabb kategóriás Astonból átdolgozott változatot (ez lett volna a DB12), és állítólag 75%-kal laterálisan merevebb, mint még a DBS 770 Ultimate, amely a DBS Superleggera speciális kiadása volt, és 2023-ban új magasságokba emelte az Aston GT-t teljesítmény, stílus és ár tekintetében. A felfüggesztés elöl duplavesszős rendszerrel van ellátva, ahol egy új toronyrúd növeli a Bilstein DTX adaptív lengéscsillapítók (amelyek a DB12-ből származnak, de új hangolással) rögzítési merevségét. További merevítést kapott az autó egy vastagabb első alvázlemezzel, és egy másik található a hátsó tengely alatt, többirányú elrendezéssel.

A súly tekintetében az autó adataink szerint 1835 kg, mi azonban 1952 kg-ra mértük, teljes, 82 literes tankkal. Ez 42 kg-os növekedést jelent a 2018-ban tesztelt Superleggerához képest, ami összhangban van a Vanquish megnövekedett méretével. Hogy kontextusba helyezzük, a Ferrari a 12Cilindri száraz súlyát 1560 kg-ra teszi, bár tapasztalataink szerint az olasz autó futó állapotban körülbelül 1770 kg-ot nyom. Ezt később idén ellenőrizzük. Ezzel szemben a Bentley új, hibrid-V8-as Conti GT Speed modellje már majdnem 2500 kg, egy utassal.

Ha felnyitjuk a motorháztetőt (ami most már hátsó pántos, így elvesztette a Superleggera kagylóformájú tetőmegoldását), ott találjuk: 824 lóerőt és 1001 Nm-t egy, az Egyesült Királyságban tervezett és gyártott V12-es motort, amely ínycsiklandó módon hátrafelé van elhelyezve, egészen a szélvédőhöz közel. Az Aston teljesen újrafejlesztette legnagyobb motorját ehhez az autóhoz. Mostantól az Autocraft Solutions, a Grantham-i székhelyű cég gyártja (miután a Ford kölni motorgyárát 2021-ben bezárták). Ez az 5,2 literes blokk ugyanazokkal a hengerméretekkel és hengerszögekkel rendelkezik, mint korábban, de alapvetően újratervezték, az alapblokkot és a főtengelyt erősítették. Az vezérműtengelyeket újraformálták, és más elhelyezésű gyújtógyertyákat, valamint nagyobb áramlású üzemanyaginjektorokat alkalmaztak, mint amilyeneket a DBS Superleggera 5,2-es motorjához használtak.

Leave a Comment