Ez hihetetlen! 22 cm hó esett le reggelre!

Bár április van, vasárnap reggel ismét megérkezett a tél több megyéjébe: a lehűlés kíséretében jelentős hóesés kezdődött, különösen Csíkszeredában, ahol a hivatalos mérések szerint a hóréteg már 22 centimétert is elért.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A teljesítményt egy 2,0 literes motor adja, amely 150 lóerőt fejleszt, és egy 161 lóerős villanymotorral van párosítva, összesen 220 lóerős rendszerteljesítményt biztosítva (mivel nem mindkét motor éri el a maximális teljesítményt egyszerre). Az előző modell mindössze 121 lóerős volt, tehát ez egy jelentős növekedés – elegendő ahhoz, hogy az új modell 0-100 km/h-s gyorsulása 6,8 másodperc legyen.
Ez egy nem igazán Prius-szerű teljesítmény. A Toyota elektronikus folyamatosan változó váltóján, az E-CVT-n keresztül hajt, de nem működik úgy, mint a hagyományos CVT, ami pulley-ket és kúpokat használ.
Ez egy rendkívül okos rendszer, amely lehetővé teszi, hogy a hajtómotor és a motor a szükséges sebességen pörögjön, egy bolygóművel. Rendkívül megbízhatónak és hatékonynak bizonyult. Az akkumulátor a hátsó ülések alatt helyezkedik el, 13,6 kWh kapacitással, és 53 mérföldes (WLTP) elektromos hatótávolságot biztosít. Vannak olyan vezetési módok, amelyek módosítják az elektromos és benzinmotoros meghajtás kombinációját, de összességében, ahogy a Prius esetében is, a cél az, hogy minél kevésbé tűnjön „furcsának” azok számára, akik nem szoktak hozzá.
És ez egy nagyon kellemes hajtáslánc. A legtöbb esetben képes vagy tisztán elektromos üzemmódban közlekedni, tekintettel az akkumulátor jelentős hatótávolságára; a tipikus utazás rövidebb, mint amit az autó képes nyújtani. Amikor a motor bekapcsol, kicsit morgós lehet, és az finomhangolás is csökken erősebb gyorsításnál, de ez sok hibrid rendszer esetében így van.
Leave a Comment