Nem csitulnak az emberek!

Március 25. óta több t/nte/ést is szerveztek Budapesten valamint a gyülekezési j/got ko/lá/ozó tör/ény elfogadása miatt. A de/onst/álók elfoglalták a parlamentet b/ut/lis ami megy! MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Szóval, hogyan viselkedik az LS vezethetősége? A benzin-elektromos hajtásrendszer, amely egy V6-os motort 251 lb-ft nyomatékkal és egy 221 lb-ft nyomatékú villanymotort kombinál, egy érzékeny, kényelmes vezetési élményre utalhatna – de igazából nem ezt kapjuk. Ezek a hajtóerők együtt segítik az LS-t legyőzni a 2,4 tonnás súlyát (a tesztelt változat alapján), és körülbelül hat másodperc alatt elérni a 60 mph sebességet, ha teljesen odapörgetjük a jobb pedált. Azonban a hajtáslánc enyhe lustasága, a részleges gázpedál-bejegyzésekre adott válaszadás habozása és az, hogy nem gyorsul simán, mind azt a benyomást keltik, hogy nem igazán illik egy luxusautóhoz.
A villanymotor úgy tűnik, hogy képes megfelelő nyomatéknövekedést biztosítani városi sebességeknél, de ha erős gyorsulásra van szükségünk A-úton vagy autópályán, a hibrid rendszer csak úgy képes ezt elérni, hogy a belső égésű motor úgy pörög, ahogyan az egy limuzinhoz nem illik. Nem arról van szó, hogy a motor különösebben hangos vagy durva lenne; egyszerűen arról van szó, hogy nem lehet figyelmen kívül hagyni egy V6-os motor jelenlétét, amely folyamatosan 6000 fordulat/perc sebességgel pörög egy egyébként csendes luxuslimuzinban.
Ha közben kézi üzemmódot használunk a váltón, az csak megerősíti azt a gyanút, hogy az LS nem rendelkezik könnyen hozzáférhető közép-tartományú nyomatékkal. És azokban az esetekben, amikor türelmesek vagyunk, hogy az autó alacsony fordulatszámról húzzon magasabb fokozatban, ott is egyértelműen érezhető, hogy a váltó gyakran csúszhat egy kicsit, amikor teljesen rögzítve kellene maradnia.
Az LS fékjei egy „drótos” pedálon keresztül működnek, amely a fékerőt függetlenül a pedál nyomásával állítja be, ahogy a sebesség csökken, hogy a lehető legsimább megállást biztosítsa. Ez jól működik, természetesnek érződik a láb alatt, és könnyen modulálható, de vészfékezésnél aggaszthat, mert maga a pedál rövid útú és nagyon kemény a végén. Az autó megállítóereje mindenesetre jó.
Leave a Comment