Megérkezett a Bochkor-baba!

Bochkor Gábor valami igazán különlegeset osztott meg a közösségi oldalán: egy babát. Rajongók el vannak olvadva! Szó hoz sem jutnak! De nem gondolnád hogy miért! MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Az Ariya platformját, amelyről most beszélünk, a Nissan belsős emberei „varázslatos repülő szőnyegnek” nevezték el. Ez a becenév hasznos betekintést ad abba, hogy milyen tulajdonságokat kínálhat egy elektromos jármű számára.
A platform az alacsonyabb teljesítményű változatokban elsőkerék-hajtást biztosít a Nissan Ariya számára, ellentétben sok riválissal, amelyek hátsókerék-hajtásos elrendezést alkalmaznak. Mivel a Nissan egyik fő dinamikai célja az volt, hogy az Ariya biztonságos, stabil és könnyen vezethető legyen, az elsőkerék-hajtás különösen logikus választás.
Az Ariya néhány hagyományos japán dizájnjegyet is felhasznál, különösen az elülső részen, ahol az autó hűtőmaszk „pajzsa” (amely a vezetéstámogató technológiához szükséges előre mutató érzékelőket védi) egy szokatlan háromdimenziós „kumiko” mintázattal rendelkezik közvetlenül a felületen.
Az Ariya egy motorral is elérhető elöl, vagy egy-egy motorral mindkét tengelyen, így biztosítva az összkerékhajtást, és a teljesítménye 215 lóerőtől 389 lóerőig terjed. Az autó hajtómotorja is érdekes. A Nissan „elektrikusan gerjesztettnek” nevezi – a rotor ellentétes elektromágneses mezők áramellátásával működik, így a motor nem tartalmaz nehéz mágneses fémeket. Ez a megoldás ugyan kevésbé hatékony nyomatékot eredményez alacsony motorfordulatszámoknál, mint egyes más motorok, viszont a Nissan szerint hatékonyabb a hosszú távú, stabil sebességtartásnál.
A hajtóakkumulátor a lapos utastérpadló alatt helyezkedik el. Egy folyadékhűtéses lítium-ion akkumulátorcsomagról van szó, amelynek kialakítása alacsonyabbra helyezi az Ariya súlypontját, és hozzájárul az autó karosszériájának merevségéhez. Az autó tengelytávját a lehető legnagyobb mértékben megnövelték, hogy helyet biztosítsanak számára (a 2775 mm-es tengelytáv hosszabb, mint a Land Rover Discovery Sporté). Két akkumulátor közül lehet választani, 63 kWh vagy 87 kWh hasznos kapacitással.
A felfüggesztés tekintetében az Ariya elöl független felfüggesztést, hátul pedig tömblengőkaros felfüggesztést alkalmaz, acélrugókkal és hagyományos passzív lengéscsillapítókkal. A Nissan azt állítja, hogy az európai változatokhoz specifikus lengéscsillapító- és kormányműhangolásokat végeztek.
Leave a Comment