Tóth Gabiról van szó!

Tegnap este a kö/ös/égi mé/iát ellepte a hír hogy Tóth Gabi megha/t! Az embereknek ugyan megosztó véleménye van Tóth Gabiról, de mindenki szinte kivétel nélkül részvétet nyilvánított! Azonban váratlan dolog történt! MUTATJUK A RÉSZLETEKET!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A 5008 gyakorlatilag egy hosszított tengelytávú Peugeot 3008, hosszabb hátsó túlnyúlással és nagyobb csomagtartóval. Ennek megfelelően ugyanarra az STLA Medium platformra épül, amelyet a közeljövőben számos új autómodell is használni fog. Ezt a platformot elsősorban elektromos autók számára tervezték, és képes elférni nagyon nagy akkumulátorokat, de belső égésű motorokat is befogadhat.

A 5008-ban, akárcsak a 3008-ban, négy különböző verzió érhető el. Két elektromos e-5008 van, 73 kWh és 98 kWh használható kapacitással, és két hibrid verzió: az egyik plug-in, a másik nem.

A plug-in hibrid változat a már évek óta ismert, 1,6 literes négyhengeres turbós benzinmotort használja, amely itt 148 lóerőt teljesít, de az elektromos alkatrészek új fejlesztésűek. A hagyományos nyomatékváltós automatát egy hétfokozatú, duálkuplungos automata váltóra cserélték, amelybe egy 123 lóerős elektromos motor van integrálva. Ezt egy 21 kWh-s akkumulátor táplálja, amely 48 mérföldes (kb. 77 km) hatótávolságot biztosít. Ez a verzió később, az év folyamán érkezik, azonban mivel az elektromos e-3008 már tavaly tesztelt autó volt, itt most a 5008 hagyományos hibrid változatára összpontosítunk.

Ez az új hibrid rendszer a Stellantis által az elmúlt két évben számos modelljében bevezetett rendszer. Az energia főként egy 134 lóerős, 1,2 literes háromhengeres turbós benzinmotortól származik. Ezt a motort számos PSA és később Stellantis termékben használták, de a közelmúltban újra átdolgozták, miután megbízhatósági problémák merültek fel a „nedves” (azaz motorolajban futó) vezérműszíj idő előtti szétesése miatt. Az új változat már vezérműláncot használ.

Leave a Comment