Veszélyben az ivóvíz!

A területen korábban több ezer marhát kellett eltemetni a ragadós száj- és körömfájás járvány következtében. Az Agrárminisztérium közleményben válaszolt a felvételekre! MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Mivel ennek az autónak a hibrid hajtáslánca a Civic-ből származik, elvárhatnánk, hogy a ZR-V-re vonatkozó megjegyzéseink lényegében a „lásd Civic teszt” típusúak legyenek. Azonban nem ez a helyzet, mert két változtatás miatt nem olyan lenyűgöző, mint a Civic-ben.
Először is, itt körülbelül 100 kg-mal nagyobb tömeget kell kezelnie a rendszernek, így nem olyan könnyedén gyorsul, mint részleges gázadásnál, és nem tűnik képesnek arra sem, hogy olyan gyakran vagy olyan hosszú ideig működjön motor kikapcsolt állapotban.
A Honda a vezetéstámogató rendszerek többségét könnyen kikapcsolhatóvá tette, de a sebességtúllépés figyelmeztető hangja kivétel. Nem a leghatározottabb, de egy hét alatt, amit az autóval töltöttünk, nem találtunk módot arra, hogy kikapcsoljuk.
A tiszta teljesítmény rendben van, és az körülbelül 8 másodperces 0-100 km/h gyorsulásra vetítve megfelelőnek tűnik – bár ehhez alaposan le kell taposni a gázpedált, és hagyni kell, hogy a motor keményen pörögjön.
Másodszor, a ZR-V-ből hiányzik néhány olyan digitális zajcsökkentő funkció, ami a Civic-ben finomítaná a vezetési élményt. Ezt sosem említettük meg a Civic tesztelésekor, de ennek a rendszernek a hiányában a hibrid rendszer több „zajos” pillanatot produkál. Más szóval, amikor kemikálisan jobban dolgozik (ami a tömeg miatt gyakrabban előfordul), akkor észre is veszed.
A meghajtó rendszer sem viselkedik annyira következetesen, mint a Civic-ben. Amikor gyorsítást kérsz, néha a ZR-V simán és csendben adja le a teljesítményt, ahogyan azt a Civic is teszi, de máskor ugyanaz a gázpedál nyomás motorforgatást eredményez, és – ahogy már említettük – ez egy kicsit élesebb, dühösebb hangot adhat.
Így, hogy a Honda a családi crossoverét annyira szoros kapcsolatban hozta létre a családi hatchbackkel, az ZR-V-t könnyen össze lehet hasonlítani a Civic-kel, és kiderül, hogy egy nagyon picit minden szempontból gyengébb.
Ez persze várható volt, de más gyártók elrejtették ezt a tényt azzal, hogy jobban megkülönböztették a crossoverjeiket és a hatchbackjeiket – vagy egyszerűen teljesen eltüntették az utóbbit.
Leave a Comment