Nagy a baj! Ennyivel lesz KEVESEBB az Őszi nyugdíj!

Bár a kormány már elkülönített 90 milliárd forintot az őszi nyugdíjemelésre, könnyen lehet, hogy ezt mégsem használják fel. Március végén még arról volt szó, hogy novemberben átlagosan 40 ezer forinttal nőnek a nyugdíjak. Most viszont a kormány a következőket mondja:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A 1.6 literes HDi 120 dízelmotorral szerelt 5008 (amely 118 lóerőt teljesít) az egyetlen elérhető változat. Még egy hatfokozatú manuális váltóval is a Peugeot teljesítménye legfeljebb mérsékelt. A tesztelt 5008-nak 13 másodperc kellett ahhoz, hogy nulláról 60 mph-ra gyorsuljon, és bár a kis dízelmotorok nem a gyors indulásukkal tűnnek ki közepes méretű autókban, mint ez (amely 1645 kg-ra volt mérve), a 1.6 literes motor alkalmazása ebben az esetben sem a sebességváltási rugalmasságáról híres.
50-70 mph közötti gyorsulás legnagyobb fokozatban 12,1 másodpercet vesz igénybe, míg ha ötödikbe váltunk, két másodpercet spórolhatunk. A jó haladás érdekében érdemes kihasználni a motort és a váltót, mert negyedik fokozatban ugyanazt az előrehaladást kevesebb mint nyolc másodperc alatt elérhetjük.
A hatfokozatú manuális váltó a választott váltó Matt Prior Újságíró
A Peugeot gyorsulási adatai azt sugallják, hogy az azonos motorral szerelt eHDi változat jobb teljesítményt nyújt, de nem ajánlanánk a robotizált manuális váltót, mivel az lassú reagálással és darabos váltásokkal rendelkezik. Egy jól vezetett manuális váltó sokkal simább és ugyanolyan gazdaságos vezetést biztosít.
A tesztpályán rendkívül hideg és fagyos idő volt, így a 5008 képessége, hogy 60 mph-ról három másodperc alatt, 70 mph-ról pedig kevesebb mint 50 méteren belül megálljon, teljesen elfogadható eredménynek számít. A fékek is jól ellenálltak a kopásnak. A 2000-es évek elején a Peugeot küzdött, és nagyrészt nem sikerült olyan autókat készítenie, amelyek nemcsak jól néztek ki, hanem a vezetőnek is valami élményt nyújtottak a volán mögött. Azonban a 3008 arra utalt, hogy a dolgok fordulhatnak, és az 5008 folytatja ezt a trendet.
Nyilvánvalóan sem a 3008, sem az 5008 nem túl dinamikus, de nem is ez a céljuk. Amit mindkettő sikeresen megvalósít, az az, hogy kényelmesek és kontrolláltak az úton, anélkül, hogy sportosak lennének. Legalább képesek arra, hogy kielégítsék és csendesen lenyűgözzék az éber vezetőt, anélkül hogy bármit is adjanak neki, amire izgatottan reagálhat.
Leave a Comment