Szabó Zsófi esete!

Szabó Zsófi egy igazi meglepetés nő, aki mindig képes váratlan lépésekkel sokkolni a közönséget. Ezt tapasztalhattuk legutóbb is, amikor részt vett a A Nagy Duett műsorában. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Hyundai „sakkfigura” dizájnkoncepciója az Ioniq al márkájánál arra utal, hogy minden egyes modellnek saját, egyedi karaktert kíván adni. És valóban, ha az Ioniq 9-et a Ioniq 5 és Ioniq 6 mellé parkoljuk, csak a logó és olyan részletek, mint a pixeles fénygrafikák árulják el, mennyire szoros kapcsolatban állnak egymással.
Talán a legkedvezőbb, hogy az amorf elektromos „gömböcskék” korában az Ioniq 9 saját stílust képvisel. Határozottan SUV, de az oldalprofilján és a hátsó dizájnján van egyértelműen MPV és kombi vonás is. Ez egy klasszikus példa arra, hogy a forma követi a funkciót, a Hyundai dizájncsapata pedig arra törekedett, hogy maximálja a belső teret, miközben egy 2,6 tonnás, 5 méter hosszú SUV-t a lehető legjobban aerodinamikussá tegyen. Mint egy szép mellékhatás, úgy tűnik, hogy az autó kisebb, mint amekkora valójában.
Ha alaposabban megnézed, észreveheted a formázott alvázat, az aktív légterelőket, a hátsó rész áramlást csökkentő kialakítását, az aerodinamikailag optimalizált könnyűfém kerekeket és a Formula 1-es stílusú üveges palackra emlékeztető dizájnt. Mindez azt jelenti, hogy az Ioniq 9 légellenállási együtthatója 0,26 (0,27, ha valódi ajtó tükröket választasz a digitális helyett, ahogyan azt a vásárlók többsége valószínűleg tenné), ami figyelemre méltó a méretéhez képest. Összehasonlításképpen, lényegesen aerodinamikusabb, mint a kisebb Ioniq 5 (0,29) és az ugyanilyen kategóriájú EV9 (0,28).
Az Ioniq 9 a Hyundai Motor Group E-GMP platformjára épül, és bár a bevezetéskor három különböző hajtáslánc-opció is elérhető lesz, mindegyik azonos, 110,3 kWh kapacitású akkumulátorral rendelkezik (amelynek teljes és felhasználható kapacitása egy kicsit nagyobb, mint az EV9-é).
Mivel a platform 800V-os elektromos architektúrával rendelkezik, az akkumulátor akár 350 kW-os sebességgel is tölthető, és az autó csomagtartójában található egy jármű-az-terhelés (V2L) kimenet is.
Leave a Comment