Titokban végleg megállapodott Tóth Andi! Ő a szerencsés!

Bár már két éve szakítottak, Tóth Andi és Marics Peti kapcsolatának homályos részletei továbbra is izgatják a rajongók fantáziáját. A valaha álompárként emlegetett énekesek útjai ugyan különváltak, de azóta is rendszeresen felröppennek találgatások arról, mi is lehet most köztük.
ÚGY TŰNIK TÓTH ANDI VÉGLEG MEGÁLLAPODOTT! MELLETTE BOLDOG IGAZÁN:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Turbofeltöltős motorok rengeteg elérhető nyomatékkal. A kézi váltó hosszabb áttételei megfelelő hatékonyságot biztosítanak a hosszú távú autózáshoz.
Az alacsony fordulatszámú nyomaték bőségesen rendelkezésre áll. A finomhangolásban van némi rezonáló zümmögés és zaj. A kézi váltó kissé laza érzetű.
A Sandero most háromféle motorral elérhető. Az alap SCe 65 benzinmotor 2022-ben eltűnt az Egyesült Királyságból, de a turbófeltöltős TCe 90 és TCe 110 továbbra is elérhetőek, és a TCe 100 Bi-Fuel mutatja, hogy a Dacia továbbra is elkötelezett az LPG (propán-bután) alternatív üzemanyag népszerűsítése mellett (bár az elektromos hajtásra való széleskörű áttérés tükrében ez valószínűleg nem hosszú távú stratégia). Így a teljesítmény 89 lóerőtől 109 lóerőig terjed, és az általunk tesztelt TCe 90-es változat 89 lóerőt és 118 lb-ft nyomatékot kínál, utóbbit egy hasznos 2100 rpm-es fordulatszámon. Az elektromos verzió 2028-ra várható.
A legolcsóbb Sandero 0-100 km/h (62 mph) sebességet 11,7 másodperc alatt éri el (míg a régi SCe 65 változat esetén ez 16,7 másodperc volt). A TCe 90 esetében érdemes 2000-4000 rpm között tartani a motorfordulatot. Az alatta lévő tartományban a kocsi kicsit erőtlennek érződik, a fölötte lévő tartományban pedig csak hangosabbá válik, de nem ad sokkal több valódi teljesítményt. Egy kis háromhengeres motor, nem a legfinomabb, de teljesen megfelelő, amikor váltogatunk.
A kézi váltó most már rövidebb és kevésbé gumiszerű, mint korábban. Még mindig nem olyan pontos, mint egyes prémium modelleké, de figyelembe véve a Sandero árát, teljesen elfogadható.
A Bi-Fuel változatban a motor hasonló módon zümmög benzinen, és egy kicsit reagálékonyabb LPG üzemmódban, de minden más ugyanaz.
A finomhangolás nem olyan jó, mint a legdrágább szuperminikben, de az ár sem az – és őszintén szólva, ez rendben van.
Leave a Comment