Érkezik a Húsvéti Támogatás Időseknek is!

A közelgő húsvéti ünnepek alkalmával a kormány ismét támogatási programot indít azok számára, akik nehéz anyagi körülmények között élnek. A cél, hogy a rászoruló háztartások könnyebben átvészeljék az ünnepi kiadásokat, és lehetőségük legyen méltó módon megünnepelni a húsvétot.
A támogatás kétféleképpen kerül eljuttatásra az érintettekhez:
Pénzbeli juttatásként – Az érintettek bankszámlára utalva vagy postai kézbesítéssel kapják meg a támogatást.
Ajándékcsomag formájában – Előre összeállított csomagok, amelyek alapvető élelmiszereket, tisztítószereket és háztartási cikkeket tartalmaznak.
Kik kaphatnak támogatást? Lapozz a részletekért!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Aki az utóbbi években Európa szárazföldi részén járt, biztosan látott már egy 208-ast. Mert tényleg mindenhol ott vannak. Valójában tavaly ez volt a legkelendőbb autó Európában. Ennek a új Peugeot e-208-nak tehát sok mindent kell bizonyítania.
Az elektromos autók az elmúlt évtizedben más piaci szegmensekben is egyre nagyobb teret nyertek, de az egyre szigorúbb jogszabályok és a technológiai költségek gyors csökkenése azt jelenti, hogy az elektromos hajtás már nem csupán a nagyobb, gyorsabb és drágább gépek kiváltsága.
Szorosan rokon a Vauxhall Corsa Electric-kel, és versenyre kel a BYD Dolphin-nal és az MG 4-tel. Az e-208 gyors töltést, egy elegánsabb belső teret, valamint megfelelő hatótávot és használhatóságot kínál, hogy azok is elektromos autóra váltsanak, akik eddig szkeptikusak voltak. De vajon elég jó ahhoz, hogy a legjobb kis elektromos autók között említsük? Ez a faceliftes modell valójában rengeteg változást hoz – ha alaposan megnézed és a megfelelő verziót választod.
Látványos változás történt az orr részén. Az aktuális generációs 208 volt az egyik első modell, amely átvette a háromkarú fényjelzést, amely mostanra sok Peugeot-n szerepel, de ezen a frissítésen ezt egy kicsit finomították, és az LED-ek lejjebb kerültek a fényszóróktól, és a lökhárítóra.
Nagyon tetszett a fényjelzés a facelift előtti GT modellen, a kerek fő fényszóróval és a jellegzetes karmokkal és ‘agyarakkal’. Kár, hogy ezt enyhítettek a facelift során, bár az alacsonyabb felszereltségű modellek már nem tűnnek olyan olcsó kivitelűnek.
Illya Verpraet
Útjáró tesztelő
Számos új felni dizájn is található, és a hűtőrács – természetesen az elektromos verzió esetében díszítő jellegű – is újra lett tervezve, testszínű elemekkel.
Összességében egy vonzó és jól arányos autóról van szó – talán a francia márka legjobb kisautós próbálkozása évek óta.
Az e-208 CMP (Compact Modular Platform) alapjait gondosan úgy alakították ki, hogy az elektromos motort és a jelentős akkumulátortérfogatot ne kelljen jelentősen újratervezni.
Az autó lítium-ion akkumulátora a padló alatt található, egy úgynevezett „H” alakú elrendezésben, és kétféle változatban kapható: 50 kWh (47 kWh használható) és 54 kWh (50,8 kWh használható). Talán nem tűnik nagy különbségnek, de az utóbbi valódi előnye az akkumulátor-motor kombináció hatékonyságában rejlik.
A 50 kWh a régebbi rendszer, és 134 lóerős motorral rendelkezik, WLTP szerint 225 mérföldes hatótávval. Bár a 54 kWh-as verzió erősebb, 154 lóerős motorral rendelkezik, mégis 248 mérföldet képes megtenni a WLTP teszt alapján. Bosszantó, hogy az upgraded mechanikai rendszer csak a legfelső GT felszereltségnél érhető el. Legalább alapfelszereltségként kapunk egy hőszivattyút.
Összességében az akkumulátorcsomag 300 kg-ot ad hozzá a 208-hoz a tipikus benzinmotoros modellhez képest, de igyekeztek az extra tömeget a lehető legalacsonyabb helyre elhelyezni, és a tengelytávon belül tartani.
Egy további okos megoldás, hogy az autó légkondicionálója és fűtőrendszere hőszivattyút használ, ami télen javíthatja a hatékonyságot.
Leave a Comment