Sárközi Ákos éttermében történt!

Egy gombás étel miatt rendezett jelenetet egy férfi Sárközi Ákos éttermében, ám ez csak a látszat volt. Mint kiderült, valójában egy tökéletesre koreografált MUTATJUK A RÉSZLETEKET HOGY MI TÖRTÉNT!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Forester 2.0 literes, négyhengeres, boxermotorja, hibrid meghajtója, fokozatmentes CVT váltója és állandó mechanikus összkerékhajtása olyan egységet alkot, amely ismerős a Subaru tulajdonosok számára. Ez közvetlenül az előző modellből származik, bár a gyártó 24 finomhangolást említ a motoron.
A jogszabályi előírásoknak megfelelő módosítások csökkentették a teljesítményt az előző Foresterhez képest, 148 lóerőről 134 lóerőre, így a gyorsulás 0-100 km/h-ra 12,2 másodpercre nőtt. Normál vezetés közben nem tűnik lassúnak, de előzések során hiányozhat belőle a sürgősség. Mégis, a motor 134 lb-ft nyomatéka és a hibrid motor 47 lb-ft nyomatéka együtt egy tisztességes vontatási kapacitást ad a Foresternek, amelynek hasznos terhelhetősége 1870 kg.
A Lineartronic CVT váltó hét „lépésen” keresztül vált, ezek főként azért vannak, hogy normalizálják a vezetési élményt azok számára, akik a hagyományos automata váltókhoz szoktak. Van egy Sport üzemmód a kormánykeréken, ami élesíti a vezetési élményt, és a vezető a váltókarok segítségével is válthat, ami főleg a motorfékezés növelésére hasznos lejtőkön. Az állandó összkerékhajtás, amely 50:50 arányban osztja el a nyomatékot elöl és hátul, alapvető a Subaru számára, és nagyra értékelik a vidéki Forester tulajdonosok.
Ez egy viszonylag kifinomult rendszer, csendes és olyan sima, amennyire csak egy boxermotor lehet – nincs meg az a híres motorzúgás, amit a régi sportos Subaruknál tapasztalhattunk.
Leave a Comment