Papp Máté Bence teljesen megtört! Nagyon összeveszett testvérével!

Komoly visszhangot váltott ki a hír, miszerint megszűnik a Fricska tánccsoport működése. A testvérpár, Papp Máté Bence és Gergő nem titkolta, hogy a köztük kialakult ellentétek vezettek a fájdalmas döntéshez. De pontosan milyen ellentétekről van szó? Most elárulta a táncos!
MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Ránézhetsz a Mazda sorhatos 3,3 literes motorjára, és azon tűnődhetsz, hogyan lehet, hogy csak alig nagyobb teljesítményt nyújt (197 lóerő), mint a BMW X3 20d 2,0 literes motorja (188 lóerő). Összehasonlításképp ez mindössze 60 lóerő/liter a Mazdánál, míg a BMW 94 lóerő/literes fajlagos teljesítményt tud. Igen ám, de ez szándékos: a Mazda szerint egy kevésbé erőltetett sorhatos motor kellemesebben vezethető és gazdaságosabb lehet, mint egy erősebben dolgozó négyhengeres. A gyártó szerint a motor hőhatásfoka eléri a 40%-ot, ami egy dízelnél figyelemreméltó érték.
Papíron tovább rontja a helyzetet, hogy a hátsókerék-meghajtású CX-60 57 kilóval nehezebb, mint az összkerekes X3. Mivel a két autó nagyon hasonló áttételeket használ, úgy tűnik, a CX-60 enyhén magasabb nyomatéka menti meg a helyzetet, mert minden mérés szerint érezhetően gyorsabb volt a BMW-nél. Különösen figyelemre méltó, hogy 0–60 mérföld/órára 0,7 másodperccel gyorsabban gyorsult, és 30–70 mph között negyedik fokozatban akár 2,2 másodperccel jobb időt produkált. Állórajtos gyorsulásban bár lenyűgöző, sebességfokozatban gyorsításkor az Alfa Romeo Stelvio még mindig jobb.
A lágy hibrid 3.3-as turbódízel motor teljesen új fejlesztés. Mivel sorhatos elrendezésű, szüksége van a hosszú motortér minden egyes centiméterére. Bár két műanyag borítás és egy motorháztető takarja, alacsony fordulaton jól hallható a dízel kopogása.
„Élmény szempontjából a CX-60 dízele újszerű abban, mennyire régimódi. Indításkor néhány fordulattal többre van szüksége, mint más autóknak, és alacsony fordulaton, kis terhelés mellett – különösen, amíg az olaj még melegszik – olyan hangja van, mint egy városi busznak. Elsőre biztos nem tűnik kifinomultnak. Alapjáraton még a rezgést is érezni lehet.”
De ahogy bemelegszik és pörögni kezd, érezni lehet, hogy átvált egy másik működési ciklusra, és megjelenik az a kellemes, de stresszmentes sorhatos dízelhang. A piros vonalig is vidáman elforog. Egy ilyen nagy dízel legnagyobb előnye az erőteljes, könnyed középtartományi nyomaték, amely mindig rendelkezésre áll. Egy plug-in hibrid lehet, hogy gyorsabb padlógáznál, de mindig úgy hangzik és érződik, mintha sokkal jobban meg kellene dolgoznia az eredményért.
Ha kedveled a mechanikai kapcsolatot, ezt az új motort élvezni fogod: nyers, de őszinte karakter, és bár nem annyira csendes, mint egy EV, a hangja többnyire nem zavaró.
A mild-hibrid rendszer igyekszik csökkenteni a motor zaját, például azzal, hogy gurulásnál leállítja azt. A rendszer jól működik: nem túl buzgó a motor lekapcsolásában, de az újraindítás nem mindig megy teljesen simán.
A nyolcfokozatú automata váltó viszont sima, gyors, és intelligensen választja meg a kapcsolási pontokat – meglepő, tekintve, hogy ugyanaz a váltó a PHEV-ben hajlamos darabosabb lenni.
A fékrendszer – amely vezetékkel továbbított (by-wire) – is példás. A nedves pályán is ugyanakkora féktávval állt meg, mint a korábbi dízel Audi SQ5 száraz úton, a fékpedál érzet pedig bizalomgerjesztően kemény, így az egyenletes lassítás gyerekjáték.
Leave a Comment