Teljes leállás az OTP-nél! Csak így juthat hozzá nyugdíjához!

Egyre több felhasználó panaszkodik arra, hogy az OTP Bank online felületei nehezen, vagy egyáltalán nem érhetők el. A mobilalkalmazásba történő bejelentkezés során sokaknál megakad a folyamat: bár a jelszó begépelésére van lehetőség, a rendszer nem engedi tovább a felhasználókat, így a banki szolgáltatások elérhetetlenné válnak számukra. Emellett az internetes banki felület sem működik hibamentesen – több ügyfél tapasztalt belépési nehézségeket vagy teljes leállást a rendszer használata közben.
SŐT A BANKKÁRTYÁK SEM MŰKÖDNEK! ITT VANNAK A RÉSZLETEK!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Forester 2.0 literes, négyhengeres motorja, hibrid hajtás, fokozatmentes CVT váltó és az állandó mechanikai összkerékhajtás egy olyan rendszer, amelyet a Subaru tulajdonosok jól ismernek. Ez közvetlenül az előző modellből származik, bár a gyártó 24 finomhangolást említ a motoron.
A jogszabályi változtatások következtében a teljesítmény csökkent a korábbi Foresterhez képest, 148 lóerőről 134 lóerőre, ami 12,2 másodperces 0-62 mph gyorsulási időt eredményez. Normál vezetés közben nem tűnik lassúnak, de előzéseknél hiányozhat belőle az azonnali reagálás. Mégis, a motor 134 lb-ft nyomatéka és az elektromos motor további 47 lb-ft nyomatéka lehetővé teszi a Forester számára, hogy tisztességes vontatási képességgel rendelkezzen, 1870 kg-os maximális vontatási határértékkel.
A Lineartronic CVT váltó hét „lépésben” vált, amelyek elsősorban azok számára segítenek, akik a hagyományos automata váltókhoz szoktak. Van egy Sport mód a kormánykeréken, amely élesíti a vezetési élményt, és a vezető váltókarokat is használhat, leginkább a motorfék erősítésére lejtőkön. Az állandó összkerékhajtás, 50:50-es nyomatékelosztással az első és hátsó kerekek között, egy olyan jellemző, amely nagyra értékelt a vidéki Forester tulajdonosok körében.
Ez egy viszonylag kifinomult rendszer, csendes és olyan sima, amilyen csak egy boxermotor lehet – nincs benne a régi sportos Subarukra jellemző híres zümmögés. A Forester továbbra is a teljesen funkcionális családi autó megtestesítője, amely árával jól versenyez a riválisokkal, kényelmes mindenki számára, és boldogan megy akár napos autópályákon, akár hóviharos terepeken, ahol a legtöbb rivális megfeneklene. Térkapacitásban is az osztály élvonalában van.
Talán a legkiemelkedőbb tulajdonsága a megbízhatóság. Nem csoda, hogy a Forester – amelyből 1997 óta öt millió darabot gyártottak – továbbra is népszerű Amerika vidéki területein és az ausztrál bushban. Mindenhol megállja a helyét.
Leave a Comment