Fontos csomagot hoz a Postás a nyugdíjasoknak! Ekkor érkezik!

Ahogy haladunk előre az évben, egyre több kezdeményezés születik annak érdekében, hogy az idősebb korosztály biztonságát és kényelmét előtérbe helyezzék. A társadalom egyre inkább felismeri, hogy a nyugdíjas éveket nemcsak pihenéssel, hanem megfelelő védelemmel is támogatni kell. Több területen is történt előrelépés, legyen szó pénzügyi támogatásról vagy a hétköznapi életet könnyítő megoldásokról – most pedig egy újabb, valóban figyelemre méltó lépés érkezik az állam részéről.
MUTATJUK MIT KAPNAK ÉS MIKOR ÉRKEZIK!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A 3008 Hybrid 225 kifinomult, határozott érzést nyújtott a részleges gázpedál használatával való közlekedés során.
Mindig az „elektromos” üzemmódban indult, ha volt töltés a akkumulátorában, és még akkor is, amikor „hibridek” üzemmódra váltott, a belső égésű motor általában elég csendesen működött alacsony fordulatszámon és sebességnél.
A kocsi jó városi vezethetőséggel rendelkezett, amikor csak elektromos üzemmódban ment.
Időnként volt egy pillanatnyi habozás a gázpedál reakciójánál, de nem azért, mert az elektromos motor nem volt gyors vagy reakcióképes, hanem mert a nyolcfokozatú automata váltó néha váltani kényszerült, hogy a kocsi készségesebben gyorsuljon.
Miután elindult, azonban a 3008 simán gyorsult, és képes volt lépést tartani az igényekkel anélkül, hogy különösebben megterhelte volna magát.
A 3008 nem kínált akkora kontrollt az akkumulátor energia-visszanyerési beállítások felett, mint más plug-in hibrid versenytársak.
A váltó szokásos „D” pozícióján kívül csak egy „B” beállítás volt (ami erősebb regeneratív fékezést alkalmaz, ha elengeded a gázt) – de bár a kocsi rendelkezett váltófülekkel, amelyek segítségével manuálisan válthattál, amikor a belső égésű motor működött, ezek nem használták a „regen” erősségének növelésére vagy csökkentésére, amikor elektromos üzemmódban vezettél.
Ha „sport” üzemmódba kapcsoltad, a kocsi meglehetősen erőteljesen gyorsult. Azonban amikor keményebben dolgoztál vele, a teljesítmény szubjektív tulajdonságai már nem tűntek annyira biztosnak.
Annak ellenére, hogy voltak azok a váltófülek, amiket említettünk, a váltó nem rendelkezett valódi manuális móddal, és még akkor is automatikusan visszaváltott a gázpedál alsóbb tartományaiban, ha próbáltad magasabb fokozatban tartani.
Ez egy bosszantó szokás volt, ami miatt a kocsi kissé irányíthatatlanul és engedetlenül érezte magát.
A motor is egy kicsit durvábbá vált, amikor magas fordulaton dolgoztak, és a váltó sem mindig volt döntő, vagy elég gyors, amikor igazán szükség lett volna rá.
Leave a Comment