Sokként érte Tóth Gabit! KIDERÜLT A SZÁRMAZÁSA!

A művésznő, aki sokak számára nemcsak hangjáról, hanem markáns megnyilvánulásairól is ismert, ezúttal a Ttokon, élőben derült ki valódi származása.
A teszt után nemcsak ő, hanem követői is meglepődtek az eredményen.
Mutatjuk a részleteket!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Toyota teljes hibrid hajtáslánca egyszerre egyszerű és bonyolult. Az alapötlet, amely már az első Prius óta jelen van, egy rendkívül elegáns mérnöki megoldás, mivel a benzinmotor és két elektromos motor (egy nagyobb meghajtómotor és egy kisebb motor, amely generátorként és a váltó arányának változtatására szolgál) egy bolygókerék-hajtóműben található, és ez a hibrid hajtáslánc úgy működik, mint egy CVT (folytonosan változó sebességváltó), ahol minden alkatrész együtt dolgozhat anélkül, hogy be- vagy kikapcsolódnának.
Ez túl bonyolult koncepció ahhoz, hogy teljes mértékben elmagyarázzuk itt, de a végfelhasználó egyszerűen csak benzint tölt a tartályba, D-t választ és benyomja a gázpedált. Egy stresszmentes módja annak, hogy egy stresszmentes autót hajtsunk, és ennek számos előnye van. Valójában, míg a duálkuplungos automata sebességváltók nem mindig a legsimábbak, a LBX CVT-je kifogástalan.
Ha enyhén nyomsz a pedálra, a háromhengeres motor is csendes marad. Az Eco módban alkalmazott okos gázpedál-térképezés egy nyugodt vezetési stílust inspirál anélkül, hogy az érzésed lenne, hogy a teljesítmény mesterségesen korlátozott, ahogy azt sok Eco módnál tapasztalhatjuk. Sok kilométert megtehetsz, és ritkán hallod az motort. Ha ráadsz, a LBX meglepően fürge is lehet: a 0-100 km/h (60 mph) 8,4 másodperc alatt teljesen elfogadható egy ilyen autótól.
Viszont előfordulhat, hogy az autót hátulról éri a gyorsulási igény. Ha egymás után többször is kemény gyorsulásra van szükség, ami nem ad elegendő időt az autó számára az energia regenerálására, akkor gyorsan lemerülhet az akkumulátor, ami miatt az elektromos motor nem tud teljes teljesítményt leadni. Ennek eredményeként a következő 0-100 km/h gyorsulások 8,8, 9,5 és 10,6 másodpercre nőttek. Ez nemcsak a tesztpálya terméke: érezheted ezt akkor is, amikor lendületesen vezetsz egy B-úton, vagy amikor gyorsulásra van szükség, miután a városban csak elektromos üzemmódban pörögtél. Ilyenkor a háromhengeres motor durvábbá és hangosabbá válik.
A fékek vezetékesek, és bár a fékpedál kissé túl könnyű és érzékeny az ízlésünknek, lehetséges hozzászokni és sima megállásokat elérni. A többszöri vészfékezés problémamentes a stabilitás és a fékutak szempontjából. Azonban a nagyon zajos szivattyú (nem vagyunk biztosak abban, hogy ez az ABS pumpája, vagy az, amelyik a féknyomást generálja) és a túlzott felfüggesztési billenés egy kicsit meglepővé teszi az élményt, mint amilyennek lennie kellene.
Leave a Comment