Farm Vip-be ismét váratlan dolog történt!

Két versenyző, Aurelio és Judie búcsúzott a Farm Vip legutóbbi adásában. A Farm VIP legfrissebb epizódja drámai fordulatot tartogatott: egy fizikailag és mentálisan is megterhelő kihívás során a két szereplő egyszerre esett ki a játékból. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Kia már most valódi sikert könyvelhet el a Rio számára. A 1,1 literes, háromhengeres motorral szerelt, 74 lóerős belépő szintű turbódízel Rio az egyik leggazdaságosabb belső égésű motoros sorozatgyártású autó a világon, 88,3 mpg-s kombinált fogyasztással – legalábbis a gyártó szerint.
A motorválaszték többi része kevésbé feltűnő erőforrásokból áll, amelyek az alap 1,25 literes, 84 lóerős benzinmotortól kezdődnek, és elérik a Kia Rio 1,4 literes, 107 lóerős benzinmotorját, beleértve egy 1,4 literes, 89 lóerős CRDI turbódízelt is.
A Rio azonban hosszabb, szélesebb és alacsonyabb, mint az elődje, hogy javítsa a dinamikát, a belső teret és a megjelenést. Mint a szupermini kategória elfogadott normája, a Rio most már éppen meghaladja a négy métert (4045 mm), amelynek körülbelül 70 mm-e az előző modell tengelytávjának megnöveléséből származik, hogy javítsák a kabin térfogatát. Az, hogy 15 mm-rel alacsonyabb, szintén a stílus javítását célozza; ha magas, kis Kia-t szeretnél, akkor ott van most a Soul és a Venga.
A méretnövekedés a Kia szerint nem járt súlynövekedéssel. A legkönnyebb Rio (az 1,25 literes, háromajtós) pontosan 1200 kg-ot nyom, a legnehezebb (1,4 literes CRDI háromajtós) pedig 1334 kg-ot. Teljesen feltöltve, de egyébként üresen, egy 1,4 literes háromajtósat 1165 kg-ra mértünk. Ez nem túl szégyenletes – különösen figyelembe véve, hogy 75 kg-mal könnyebb, mint a Kia hivatalos „EU” adat – de jobban örülnénk, ha több szupermini közelebb lenne az egy tonnához.
A Kia 1,4 literes „Gamma” benzinmotorja 107 lóerőt teljesít – ami különösen versenyképes teljesítmény egy ilyen kapacitású motortól – és hatfokozatú manuális váltóval van párosítva, akárcsak az 1,4 literes dízel és az 1,1 literes dízel. Az 1,25 literes benzinmotor csak ötsebességes váltót kap. Egy régi technológiájú, négyfokozatú automata váltó is elérhető mindenkinek, aki ragaszkodik csak két pedálhoz, de csak az 1,4 literes benzinmotorral, középső felszereltségi szinteken.
A felfüggesztés teljesen hagyományos a kategóriában, elöl MacPherson rugóstagokkal, hátul pedig torziós tengellyel.
A szervokormány elektromosan segített, de ez az egyetlen energia-megtakarítást segítő kiegészítő, amely alapfelszereltségként szerepel. Az automatikus stop-start rendszer, az időszakos generátor és az energiatakarékos gumik opcionálisak, de EcoDynamics technológiaként csomagolták őket, és alapfelszereltségként szerepelnek a dízelek esetében.
Leave a Comment