Mégsem esett ki Judit a Farm Vip-ből!

Két versenyző, Aurelio és Judie búcsúzott a Farm Vip legutóbbi adásában. A Farm VIP legfrissebb epizódja drámai fordulatot tartogatott: egy fizikailag és mentálisan is megterhelő kihívás során a két szereplő egyszerre esett ki a játékból. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Dacia nem csupán egy ráncfelvarrást adott a második generációs Dusternek – a harmadik generáció (Mk3) valóban egy teljesen új autó, kívül-belül modernizálva, robusztusabb dizájnnal, amely ráadásul a belső teret is hatékonyabban kihasználja. Szerencsére a Duster alapfilozófiája – minden, amire szükséged van, és semmi, amire nincs – változatlan maradt.
A modell átállt a Renault fejlettebb CMF-B platformjára, ami azt jelenti, hogy a műszaki specifikációja olyan, mint egy válogatásalbum a közelmúlt Renault slágereiből. Ez azért van, mert ezt az alapot használja a Renault Clio és a Nissan Juke, valamint a Dacia Sandero és Jogger is.
A motorválaszték elég változatos. A kínálat belépő szintje egy 99 lóerős, 1.0 literes háromhengeres benzin-gáz (LPG) üzemű motor, amely az előző Dusterből származik. A csúcsverzió a Joggerből átvett 138 lóerős, 1.6 literes teljes hibrid hajtáslánc. Középen helyezkedik el az 1.2 literes enyhe hibrid (mild hybrid), amely összesen 128 lóerőt tud.
Plug-in hibrid opció nincs, és a dízelek is kikerültek a kínálatból, de a Duster továbbra is elérhető összkerékhajtással – igaz, kizárólag az enyhe hibrid hajtáslánccal. A Dacia még nem erősítette meg, hogy az Egyesült Királyságba is érkezik-e a 90 lóerős, £18,000 alatti árú 90 TCe változat.
Ezúttal a teljes hibrid változatot teszteljük. Ez a Renault E-Tech hajtásláncot használja, amely különösen takarékos és újszerű megoldás: egy 1,6 literes, négyhengeres benzinmotort kombinál két elektromotorral – az egyik hajtja a kerekeket, míg a másik indítógenerátorként működik, és tölti az 1,2 kWh-s hajtóakkumulátort. A Dacia szerint ez a rendszer városi környezetben az idő 80%-ában elektromos hajtással működik, és 20%-kal kevesebb üzemanyagot fogyaszt, mint a hibrid konkurensek – részben azért, mert nincs benne kuplung, és tisztán elektromos hajtással indul el.
A Dacia előrejelzése szerint a hivatalosan Hybrid 140 néven ismert modell fogja kitenni a Duster-eladások felét. A frontkerék-meghajtású, enyhe hibrid TCe 130 a vásárlások 40%-át, míg az összkerékhajtású TCe 130 a maradék részt képviseli majd.
Leave a Comment