Balázs Klári összetört a gyásztól! Elment nincs többé!

Utoljára anyukám halála után voltam így kiborulva”- tette hozzá az énekesnő. Balázs Klári most tényleg teljesen összetört! Balázs Klári-t egy határozott személyiségnek ismerhettük meg! Azonban most a fájdalom miatt máshogy is láthatjuk! MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Defender alapértelmezett motorválasztásának érződik – és most még egy árnyalattal jobb lett. A soros hathengeres dízelmotor finoman jár, kellemes karakterű, pont annyira pörög, amennyire egy nagy dízeltől elvárható, és bőven elegendő teljesítményt nyújt mind közúton, mind terepen. Ráadásul viszonylag takarékos is: valós körülmények között átlagosan 30 mpg (kb. 7,8 l/100 km) feletti fogyasztást produkált, hosszabb utakon pedig ennél is jobbat.
Más verziókat is kipróbáltunk már: a V8-ast és a plug-in hibrid P400e változatot is. Az 5,0 literes V8 pont azt a hangzást és gazdag karaktert nyújtja, amit az ember elvárna – élvezetes vezetni, közúton is lendületes, ám a Defender tömege miatt ez a változat sem érződik „gyorsnak” a szó klasszikus értelmében. Fogyasztása viszont tetemes: ha hajtják, bőven 20 mpg (11,8 l/100 km) alá is eshet – de ez vélhetően senkit sem fog meglepni ebben a kategóriában.
A P400e plug-in hibrid egy 2,0 literes turbós benzinest kombinál elektromotorral, összesen 399 lóerős teljesítménnyel, valamint 15,4 kWh kapacitású akkumulátorral, amely elvileg kb. 30 mérföld (48 km) tisztán elektromos hatótávot kínál. A gyakorlatban azonban inkább 20 mérföld (kb. 32 km) körül alakult a villanyos hatótáv – ami egy ekkora és ilyen árú PHEV-től kissé csalódást keltő. A menetteljesítménye sem igazán tükrözte a papíron szereplő teljesítményt, így végül ez lett a legkevésbé meggyőző hajtáslánc a Defender kínálatában. Nem véletlen, hogy azóta a P300e váltotta, amit még nem volt lehetőségünk kipróbálni.
A 2019-es bemutatónál elérhető volt a P400 nevű, hathengeres benzines is, amely egy iker-scroll turbófeltöltőt és egy enyhe, 48 voltos hibrid rendszert alkalmazott. Ez nem tudott önállóan elektromosan haladni, de az indítást egy indítómotor-generátor segítette, míg az elektromos kompresszor a 2000-es fordulatszám alatti turbó késedelmet hivatott kitölteni, tehermentesítve a 3,0 literes blokkot. Rendkívül sima működésű motor volt, gyors reakcióval és bőséges nyomatékkal. A WLTP szabvány szerint hivatalosan 23,3–25,2 mpg (kb. 10–12 l/100 km) fogyasztással rendelkezett, amit a valós tesztjeinken többnyire be is tartott. Ennek ellenére a JLR 2021-ben kivette a kínálatból.
Összességében a dízel sorhatos tűnik jelenleg a legkerekebb, legkiegyensúlyozottabb választásnak a Defenderhez – elég erős, kellemes karakterű, és nem is fogyaszt túl sokat.
Leave a Comment